Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 24 January 2013

Genius : Cara Pelajar Jepun Kira Persamaan Darab Nilai Besar Di Sekolah (6 Gambar)

Cara Pelajar Jepun Kira Persamaan Darab Nilai Besar Di Sekolah.
Macam senang tetapi bila tengok pun dah pening. Admin tak pasti budak sekolah di negara kita tahu ke tak buat ni kalau di ajar.







14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

YOLO

Anonymous said... Best Blogger Tips

senang je ni lg sng guna calculator
btw, 1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

TUKAQ KERAJAAN

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko xnak tukar jantina ke...
Asyik tukar tukar...
Ini semuanya POYOO...

agokdoh said... Best Blogger Tips

bijak2

ali said... Best Blogger Tips

buat pendaraban biasa lg cepatdr nak buat baris2 yg byk tuh

Anonymous said... Best Blogger Tips

pergh..stlh dikaji..sng plak gne ni..latih otak...bgus2...:-)

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

mother of god!!

AMARAN:BAHAYA ROKOK ELEKTRONIK!
TEKNOLOGI:APLIKASI iPHONE BOGELKAN WANITA!
HOT:AKSI MELAMPAU BUDAK SEKOLAH DI FACEBOOK!
SADIS: GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!

Anonymous said... Best Blogger Tips

credit to: 9GAG.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Msa sekola rendah pn cikgu aja dah. Tapi buat kotak kemas siker. Haha.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat jepun yang ini boleh ikut, tapi 1 satu lagi jepun juara carta dalam sex intercourse, yang ini tak boleh ikut.
Tapi ada pendapat kata Kuat Sekslah otak jadi Genius! Betulkah?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kmu try la ..memang senang ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

gua dah faham !!! tambah jela garis yang betindih tu..apa susah..senang nak mampos..pandai gak orang jepun ni ! hidup asian ! sape tak paham tu tak tau la nak cakap ape..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kna wat petak besaq la plak..renyah..hahahaha..nama pn tuk bdk2..hewhew

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...