Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 3 August 2012

Info : Perkampungan Olimpik London 2012 (21 Gambar)

Berikut merupakan gambar-gambar perkampungan Olimpik di London untuk semua atlet yang bertanding. Memang best kampung nih.. semua ada..

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuuuuuuhhhhh~~~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

best giler

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cool! :D

Anonymous said... Best Blogger Tips

xsetuju..knpa perlu diadakan pda bulan ramadhan////?///

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada dorg kesah ke bln ramadhan ke x..?

Anonymous said... Best Blogger Tips

habis bln ramadhan tak larat nak bersukan ker?? kalu tak silap org dulu2 siap beperang lgi bulan posa okeh jer kot

Anonymous said... Best Blogger Tips

bkn maslh tu..wahai sedra..islam skrang slalu dtindas....fikir-fikirkn...wallahuaklam...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tempat yg di buat utk perkampungan olympic itu sgt memuaskan hati apabila melihat, apatah lagi merasa. tapi malangnya di buat pada bulan ramadhan. bulan yg seluruh umat islam hormati utk beribadah. kalau dey all memikirkan pasal islam, mereka tentu tunda tarikh ini ke tarikh selepas ramadhan.bulan yg umat islam xpuasa, oleh itu, saya memandang sukan olympic di london ini adalah sukan utk menjatuhkan islam.bak kata sedara di atas, "di tindas" sekian.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh..bukan dorang yang anjurkan itu islam...ikut suka dorang lah...kalau kiamat berlaku nak tungu org abis ramadhan ke?? takkan tuhan tindas org islam?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...