Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 30 July 2012

Horror : [Video] Suami Tetak Belakang Isteri Curang Di Brazil


Video ni ngeri jadi sesiapa yang lemah semangat jangan tengok. Kisahnya suami perempuan ni naik angin bila dapat tau isteri curang. Janganla buat macam ni okey.... ni kat Brazil. Yang ajaib perempuan tu rileks je....mcm tak sakit je pun.....aduiiii.....pisau terhiris jari masa potong bawang pun dah sakit ini kan pula belakang terbelah macam tu.


Sumber : Here

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st....

Anonymous said... Best Blogger Tips

hisshhh....sakit 2!

Anonymous said... Best Blogger Tips

hakikatny pompuan mmg camtu..tgk laki ensem sikit laki sndr da xpeduli...dunia nk kiamat da ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

law curang okey la kene tetak ap adhal...berani curang beranila kena tetak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mesti ada sebab dia curang

mr.fapson said... Best Blogger Tips

PRO pompuan nie

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 19.07
ko no bdow pnya orang...laki curg xpe,pmpuan curg marah.... g mmpos la kau

Anonymous said... Best Blogger Tips

da biasa pompuan tu curang so x sakit la...maybe da biasa kena tetak kot.x pon nie da brapa kali kena tetak da nie

kreskros said... Best Blogger Tips

luka besar memang lah x sakit berbanding luka kecik tapi pedih.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 12:32...weh anon betina celaka...kalau lelaki curang ko tetakla bodoh...masa bila plak ak ckp lelaki curang xper...otak singkat

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh betul anon2 atas aku nie nak bergaduh plak..aku tetak due2 baru tau

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymousaku sokong..baik tetak dua ekor ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pempuan curang kena tetak ? Abih yang belambak lelaki curang tu ? Nak tetak jgak lah ? Ok jom tetak player ramai ramai. --

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...