Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 1 August 2012

Serius : Ini Adalah Kesan LAtihan Pada Kaki Atlit Berbasikal (6 Gambar)

Ini Adalah Kesan LAtihan Pada Kaki Atlit Berbasikal.
Memang macam kaki HULK!!!

16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

gile laaaaa...goreng sedap ni...mcam drumstik ayam daaaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

huhu..teruknya..

ben xii said... Best Blogger Tips

azizulhasni peha takde besar camni tapi okay je perform

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaa.... klako... ni mesti ada yg komen photoshop... xcaya tgk jap lai...hehehehe.......

Rammizan Ramli said... Best Blogger Tips

photoshop laa admin

Anonymous said... Best Blogger Tips

sikit-sikit nk photoshop...bodoh!!

Azizi said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

kontol gedi

Anonymous said... Best Blogger Tips

sikit-sikit nak photoshop, photoshop nak sikit-sikit, cuba la banyakkan photoshop tu, baru banyak-banyak nak photoshop..... kekekeke chill brader.

Trojan wifi said... Best Blogger Tips

x tgk lagi kaki weightlifter.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Alah..normal la ni bg atlet sstgh sukan..mmg ler cmtu..dah otot kat paha tu yg guna plg kuat, tu psl la jd cmtu..sukan2 lain pun sm jgk..

mr.fapson said... Best Blogger Tips

noob ckp photoshop...kaki aku pn mcm nie gak...sbb kuat kayuh basikal...wakakakaka...

Anonymous said... Best Blogger Tips

konek aku pun semakin membesar sbb aku kuat sgt kayuh...hahahaha

anncoholic said... Best Blogger Tips

adakah fafau pun pelumba basikal jugak? hahahahahahs... drumstick..nyumm..nyum...

Anonymous said... Best Blogger Tips

korg yg suka ckp bodo korg pndai ke?
hakikatnya org yg ske ckp bodo diri dia 10kali gnda lg bodo dr cipanzi.
n pnyayuh bsikal kebiadaan peha dorg mmg bsar.
dorg byk gnekn tnaga di bhgn peha.
sma cm atlit agkt brat.
knp lengang dorg bsar?
pkr lah sndri.
ada otak tnak pkai.
sblm ckp org len bodo pmr dri sndridlu da ckup bgus atau ta.
mntak2 la nt aku ada ank aku tnak ada ank cm korg.

..jemari menari.. said... Best Blogger Tips

chill semua..chill..anon 2243, lengang?org terengganu kah anda?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...