Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 1 August 2012

Panas : [Video Hangat] Dapat MC 5 Hari Akibat Sakit Mata


Video ni menjadi viral di Youtube semenjak dua tiga menjak ni. Banyak dah individu yang membuat video parody kepada video nih. nak tau kenapa? Jom layan.. Sila tahan nafsu amarah korang yer.. hehe


Bawah ni plak Video2 parody ciptaan rakyat Malaysia yang kreatif.. LOL.. 





Ni plak versi kartun.. makan penampo.. haha..paling lawak kot..


p/s : LOL.. video parody mana pilihan korang? haha..

Sumber : Here

30 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

the top one , is original video . hahahaha . knp tak upload yg kartun juga . style kod . die kene tampar

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dia nk cacat ke?

conundrum said... Best Blogger Tips

awek korea tu style!!! kalau die y buat xd orang y menyampah la...ahahaha XD

AdminStressGiler said... Best Blogger Tips

@Anonymous thanks anon for the suggestion. memang lawak abes.. haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

rasa macam nak tampar je laju2. hahaha. nasib la tgk vid ni di bulan pose. lawak haiiiih.

Anonymous said... Best Blogger Tips

apesal pompuan tu bodoh sgt ah???tumbuk bertubi2 bo tau

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh kah beliau? gedik kaw2 mntk makan tapak kaki.

Anonymous said... Best Blogger Tips

katon tu paling best,,,makan penampar...

Anonymous said... Best Blogger Tips

serius aku tngok kt fb dia..rsa nk bgi pnumbuk sedas...hahaaa


DAPATKAN SERVIS KERETA PERCUMA! UNTUK BALIK RAYA!!

ben xii said... Best Blogger Tips

admin slowpoke haha

ginger said... Best Blogger Tips

muka kdk cibai jak... mun cute sik pa juak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kenak ko bodo glak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tah ape2 tah bt muncung2 peace,pose senget2 laa..tgk fb die pon ckup.tp link da x dpat da
https://www.facebook.com/photo.php?v=409086415793051
mybe baru perasan muke cam gamp..sekolah ape camni.terajangkn aje

Anonymous said... Best Blogger Tips

gampag!

intan shazzy said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahah!mintak kaki naik ke muka betol video ori ni..hahaha!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo dia ni adik aku, aku nak bagi makan kaki. eeiiii rase cam nak lepuuuuuk je. dah la gedik, tak jaga aurat lak tu. arghhhhhh
pstu buat muka cm siaaaaal. tak paham aku apsal nak buat muka cmtu. arrghghhhhhh

nasib baik la parody tu buat aku gelak. aku suka parody yg dibuat oleh lelaki jer. parody first tu pn lawak gak sbb guna audio original. dah la laki lak tu.

kai zer said... Best Blogger Tips

retard nye popuan

Yincik Haiq said... Best Blogger Tips

nasib baik la ko video... klu aku da sepak laju2... hahaha...

Intan Shafiqah said... Best Blogger Tips

RETARD!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

amoi tu paling cool..omey n klako~

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni sakit mate ke sakit Mental??!!hahaha!

Halusinasi said... Best Blogger Tips

1st vid tu sgtla epic...loike!

Anonymous said... Best Blogger Tips

puas ati tgk vid karton tu..tu mkn die..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku paling suka si amoi cina tu, anda pelakon yang saya cari.

gwenzee said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

http://facebook.com/Fitrixoxo nur feetri

anncoholic said... Best Blogger Tips

apekah?mcm bodo jer... motif?

Anonymous said... Best Blogger Tips

The first one . Hahahhaha gelak sakan aku . :D

Yuri said... Best Blogger Tips

cam bangang, sialan!urgggggghhhhh , nape aku tgk sampai abis....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...