Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 29 July 2012

OMG : Budak Lelaki Dilanggar Burung Ketika Menaiki Roller Coaster (4 Gambar)


Seorang budak 12 tahun dari New Jersey telah mengalami kemalangan pelik iaitu dilanggar burung merpati ketika menaiki roller coaster tertinggi di dunia. Shane Matus menaiki roller coaster Kingda Ka yang berkelajuan 128mph di Jackson Township. Namun Shane bernasib baik kerana hanya mengalami lebam dan kesan cakaran di muka dan lehernya.




p/s : Bahaya jugak.. Tak pernah terpikir plak sebelum ni.. Hoho..

Sumber : Here

12 comments:

..jemari menari.. said... Best Blogger Tips

hahahahahahahahah
nasib burung je

Anonymous said... Best Blogger Tips

merpati dua sejoli..

Anonymous said... Best Blogger Tips

geramlah aq tgk muke budak laki niy .cm aq nak pukul jew,ta taw npe yawww ..

syazmie hamzah said... Best Blogger Tips

angry bird le teww~

ahmad muazzam said... Best Blogger Tips

burong 2 yg lnggar budak 2???
atau...
budak2 yg lnggar burong 2???

Anonymous said... Best Blogger Tips

Burung bawah tu ade..!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku pon sama tgok mamat ni rsa nk penampor pon ada..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tuam je budak tu....

Anonymous said... Best Blogger Tips

hish korang ni. budak tu takde wat salah dgn koran, pastu lak bukannya citer ni pasal budak tu buat prangai. nak main tampar2 lak.

ckp pasal burung, kdg2 bile bawak keter tetibe ade burung langgar cermin keter pstu terpelanting, terkejut aku.

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku pernah burung langgar bumper depan aku..sampai kemek...burung tu dh meninggal....masa tu ondway balik kg..kete tgh laju..baru 2 bulan amik dari kedai..bumper kemek smpai sekarang..dh 6 tahun pakai..hahahahah...tk baiki langsung...

Anonymous said... Best Blogger Tips

yer???? ada aku tanya??

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku pn ade jgk cerita psal langgar burung ni.. kawan aku dlu slalu nek moto x pkai helmet.. satu hari tu dia pegi kdai nk beli eskrem.. eskrem tu harga RM2.. so, dia beli 2.. pastu blek umah makan..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...