Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 1 August 2012

WTF : [Video] Apabila Orang Vietnam Makan Buffet Dengan #Epic

Apabila Orang Vietnam Makan Buffet Dengan #Epic.
Admin rasa orang di Malaysia pun apa kurangnya kan?


10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

jakun hahahaaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tamak haloba... malaysia pon same je... berebut,makan x habis pon... membazir je..... slalu jadi kat hotel2.... hampeh.... Saya first... hahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku lah

Anonymous said... Best Blogger Tips

deiiii..buduh cm xpernah nmpk udang

Anonymous said... Best Blogger Tips

kedai pon bongok bagi la banyak skit...x pasal2 costumer kena berebut...selamat x der pisau kat situ kang x pasal2 jd kes bunuh...

ben xii said... Best Blogger Tips

kimak kemain laju . setakat ni belum nampak orang camni kat malaysia.kalau perangai camni kat majlis keramaian memang mintak kaki je

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni bukan papan, kayu btarah.... ni bukan makan mentekedarah.... cam org kbulo tahap dewa.... pelahap giler..... bengong r....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat malaysia aku g bufet blum penah nmpk sakai cmni..drg kt sne bru bejinak2 ngn bufet ni..pasai tu berebut2..yg kedai pun satu letak la byk2 ckit seafood tuh..kedekut sgt pasai ape!

ginger said... Best Blogger Tips

nampak sangat kelaparan.... makanan masih banyak lagi, kenapa nak berebut2... pelik lah org vietnam ni....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku dah gi banyak hotel dah kat malaysia...tapi kat malaysia xde camni!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...