Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 30 July 2012

OMG : Pusat Tuisyen Hina Sahabat Nabi (Gambar)


LEDANG - Sebuah pusat tuisyen di Tangkak dekat sini didakwa bertindak biadab memaparkan karikatur menghina para sahabat Nabi Muhammad S.A.W. dalam nota ringkas mata pelajaran Sejarah bagi pelajar tingkatan empat di pusat berkenaan.

Kadi Daerah Ledang, Sulaiman Maidin berkata, pusat tuisyen tersebut melukiskan 16 karakter sahabat nabi dalam bentuk kartun dengan watak berbeza dan bahan-bahan tersebut disediakan tenaga pengajarnya dikenali sebagai Mr. Fu.

"Antara karikatur yang keterlaluan ialah lukisan seorang sahabat nabi yang dilukis dengan wajah khinzir. Imej seorang lagi pula diletakkan gambar wanita dengan bahagian dadanya ditutup dengan tulisan Cina, selain ada yang dikelilingi tiga wanita.

p/s : ish2.. jahat btol.. 

Sumber : here

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st...

Anonymous said... Best Blogger Tips

org ats yg 1st bodoh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

dua2 bodoh.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tiga2 bodoh... hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuck all chinese!!!!

ben xii said... Best Blogger Tips

racist atas aku ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

dasar mr fu kuqang ajaqqqqqqqqqqqqqqqq

Anonymous said... Best Blogger Tips

atas ..aku ni tade otak ke hape ?? dah die dok kutuk agama leh pulak korg main first2 lagi..mundurnya agama sebab adanya org cm ko .. yg tak tahu menilai baik dan buruk sesuatu benda tu :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

woi ben xii ko ade mslh ngn aku ke klu aku racist ha!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku sokong ben xii
ko mmg racist.. sbb ada org cam ko la malaysia jd x aman... bdow.. g blaja la..mak sruh blaja, xnak...

-miss w-

Anonymous said... Best Blogger Tips

woi -miss w- ko pehal??ko pndai sgt ke??eja bodoh pun slh!!fuck ur mom la!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tutp lah psat tuisyen tuh..

DAPATKAN SERVIS KERETA PERCUMA! UNTUK BALIK RAYA!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sikit ja pon nk mengeletis..dasar melayu islam mallaysia...hati taman auw auw..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ben xii ko ni mmg babi tul ler,,aku nyampah tiap ko bg komen

Anonymous said... Best Blogger Tips

hoi..ANON 20:14.ko ni nape?mesti lah org melayu islam marah sbb ada org yg x sedar diri hina SAHABAT NABI.NI LAH KALAU ISLAM HANYA PADA NAMA SAJE.org lain kutuk agama kita ko buat dek je kan.cam x de pape.tapi bila org kutuk kau kau marah lak..sampai nak gadoh-2,sampai nak naik ke mahkamah.tapi,bila ada org,yg duduk kat MALAYSIA yg majoritinya BERAGAMA ISLAM kutuk SAHABAT NABI lgsung x kesah kan..macam mane negara kita nak aman..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...