Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 3 September 2011

OMG : Anda Dapat Hidup di Iran? Benda yang diharamkan di Iran (20 Photos)

Kalau anda kata negara kita haramkan rakyat daripada saluran muat turun tertentu, apa kata anda pindah ke Iran. Kenapa? Cuba tengok apa yang diharamkan di negara Iran. Anda rasa anda dapat hidup di Iran?
p/s : tak pasti ini benar ke tak tetapi ada yang memang benar sekali..cencorship in Iran, baru-baru ini semasa bulan Ramadhan, Iran juga mengharamkan beberapa lagu untuk Ramadhan.
Stail Rambut 'Mullet" - rambut depan dan tepi pendek dan rambut belakang panjang

GMAIL
FACEBOOK

YOUTUBE
Gay

Valentine's Day

Rambut SPIKY

Buku/Cerita The Da Vinci Code

Grill pada Gigi

Skinny Jean

Tatu

Kucing Peliharaan

Anak Patung Barbie

Cerita Harry Porter

Penyanyi George Michael

Pemuzik Kenny G

Batman

Cleavage pada pakaian

Anjing Peliharaan
 

Pakaian yang terlalu terang warnanya

Ubat Sampingan (supplement)

Lagu Rap

Minuman Alkohol

Babi

Rambut Pony Tail

Subjek Sains Politik

Movie 300

Tali Leher

33 comments:

yuyul said... Best Blogger Tips

Tak boleh. Sebab takleh main Barbie Doll :P

nabila wahab said... Best Blogger Tips

tak macam byk plak larangan.. nk tgk harry potter pn x leh..? parah nih !

hermon maydan said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

gile ke ape??

Anonymous said... Best Blogger Tips

slain facebook, ak respek la lu iran..sume bnda2 xptut, ko block.mesia kn wt gni gk..:D

Anonymous said... Best Blogger Tips

syiah stress...bro.

Anonymous said... Best Blogger Tips

what?? kucing peliharaan pon diharamkan?

Qistina Mj said... Best Blogger Tips

betul ke nih..??

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau ye pon..kesian kucing tu..ish ish

Anonymous said... Best Blogger Tips

tie haram....yesss

Anonymous said... Best Blogger Tips

ade yg ptut diharamkan... terbaik... (fb pn diharamkan... lg best)... hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ok what... Saya setuju

Anonymous said... Best Blogger Tips

kucing je x patut
tie mmg patut,menanmbah tanda salib kt kite je

nur chahaya abadiey said... Best Blogger Tips

mula2 myb sush tp lame2 ok la kan.. bgus jgk kt iran nie kan =)

Anonymous said... Best Blogger Tips

x blh bela kucing tu ad sebab...takut kita x tertangung dosa pd kucing tu nti...dr segi mknan,terkurung,klu dia berak umh jiran x ke kne rembat nti,takut terlangar,byk fktor lg...mls ak nk hujah lbey

Anonymous said... Best Blogger Tips

kucing x stuju..tapi sains politik setuju sangat kot

Anonymous said... Best Blogger Tips

semua ni bersebab...bgs...

Anonymous said... Best Blogger Tips

dunia2....

Pai Lang said... Best Blogger Tips

terbaekk...
ini la baru negara ISLAM!!!!!!!!!!!
syabas Ahmadinejad...

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku rase sape2 yg macm x puas tu biarlah buat rujukan betul sebb ape diharamkan...jgn main x setuju je..kite ni org islam kan,,,takut2 la kite marah2 x setuju,bile tanye ustaz,mende tu mmg islam x bg..
x naye ke kalau kite lawan hukum Allah.....kalau mende islam bg tp iran haramkan n then x setuju xpe la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg diharamkan sume ad sbb...respect iran...

de sanchez said... Best Blogger Tips

well done Ahmadinejad!!
it's the only way to get strong again :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

sapa setuju sila pack barang2 anda n tggl la kat iran...semoga berbahagia di iran... =D

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nak beli tikett g iran lha , hee .

Anonymous said... Best Blogger Tips

iran lagi bagus dari malaysia tapi knapa tak haramkan dadah skali

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat iran dadah bole kot...utk ubat luka...klu guna dadah luka cpt sembuh dri ubt2 yg da under control...

spoiled said... Best Blogger Tips

aku suke tie diharamkan di malaysia... hahaha malas pakai tie..

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Pai Lang

bca buku lebih skit broo..iran mmg negara islam,tp islam syiah yg totaly menyeleweng..ahmadinejab yg korng sokong 2 tali barut yahudi,freemason.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh..ptt hancur jer negara tu..xda faedah pn....

Anonymous said... Best Blogger Tips

dan yg paling penting korang kena ingat, di iran, islam sunnah wal jamaah diharamkan juga disana... mereka akan membunuh umat islam sunnah wal jamaah kerana itulah fahaman syiah yg mereka bawa...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat mana kita tinggal pun..perintah ALLAH paling besar..perintah lain kecil je..jika perintah ALLAH bleh ikot, perintah kecil macam ni tak da hal..cume bab kucing tak stuju..ada sunnah di situ.

Anonymous said... Best Blogger Tips

skinny pn xbleh...!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tp katakan la aku tak bela kucing tu, dia yg datang sndiri. mcm mane tu. halau cmner pn, lepas tu datang gak. pstu kesian sngt, bg makan smbunyi2 skit. lepas tu datang lagi. arrghhh.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...