Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 29 August 2011

Cool : Zahia Dehar, Palacur Meraih Gaji RM85,000 Sebulan (7 Photos)

Ingat tak kes tuduhan terhadap Ribery tahun lepas kerana meniduri pelacur bawah umur. Pelacur tersebut adalah Zahia Dehar. Dia mula menjadi pelacur pada Mac 2008 (15 tahun)dan sudah menraih gaji beribu-ribu Euro sebulan kerana dia meniduri klien yang kaya dan juga beberapa multi millionaire pemain bola sepak seperti Ribery (Bayern Munich), Benzema (Real Madrid) dan Govou (Beninese). Dia kini menjadi model dan juga kini sudah cukup umur. Dia diiktiraf sebagai pelacur paling cantik di Perancis dan juga paling bernilai.

 asiantown

15 comments:

Hazieq Sanat said... Best Blogger Tips

pergh... lau dapat x keluar bilik setahun..

whenshewasborn said... Best Blogger Tips

bangga dgn karier sbg pelacur. byk mana pun duit kau, martabat kau ttp rendah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha

Alkisah said... Best Blogger Tips

ohsem

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha komen pertama adalah komen lelaki gila seks

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia ada penyakit lordotic
klu manusia ade extreme body lentik gitu
serius ada tulang lordotic di bahagian lumbar spine.
what a pathetic whore.

Anonymous said... Best Blogger Tips

perghh.. lentik gila siot..

khairy754 said... Best Blogger Tips

ZZzzzzz...barua tolll..bikin terangsg jew..

la dolce amira said... Best Blogger Tips

hehe..sume pic, badan die bengkok..

adiey said... Best Blogger Tips

mantap..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmg le bdn die bengkok..klu dh tegak bdn die mcmne nk lyan customer die..Hampeeh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

BITCH is the best name for her

Anonymous said... Best Blogger Tips

wouwwwww...badan kecik jer cam badan pmpuan asia..muka cantek cam barbie..hanya dgn bermodalkan badan jer ble jadi jutawan..wahhh..dh berapa batang agaknya yg dh masuk kat cipa* dia tu. klo kene yg ada HIV sia2 hidup..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bg free pun xnak... pelacurrrr!!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tak dapat dibayangkan RM 85 ribu, setahun je dah jutawan. modal jual tubuh. duit dapat, sedap pun dapat.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...