Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 28 August 2011

Aneh : Patung Mainan Yang Pelik dan Mengganggu Mental (12 gambar)

Alat permainan bagus untuk kanak-kanak dalam proses untuk membesar kerana ianya dapat mengembangkan minda kanak-kanak untuk berfikir. Tetapi ade juga mainan yang boleh menggangu pemikiran kanak-kanak seperti yang di bawah ini.













p/s : Tapi bagi aku patung mainan ni comel gak la.. Hehe


Sumber: Witty


4 comments:

suriani azwan said... Best Blogger Tips

agak comel tp mcm sgt tak okey utk kanak2...

♕ Kyosuke Damon ♕ said... Best Blogger Tips

bgz ..! bila besa jd psiko/pmbunuh bersiri so and so haha "anakku~"

Amoi MiyaSya said... Best Blogger Tips

comel je patung tu , tapi pelik jugak , pe motif buat cenggitu ? =.=

anime manga said... Best Blogger Tips

cute la patung2 tu..tapi,agak pelik jugak...:-P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...