Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 29 August 2011

Cool : Mereka Bersolat Pada Apa-Apa Situasi Sekalipun (10 Photos)

Peringatan kepada semua orang bukan saja pada umat Islam agar selalu memegang erat ajaran agama mereka. Bila anda perlu bersolat (Islam) dan sembahyang, jangan sesekali lupa lakukannya. Ini adalah mereka yang menjadi contoh kepada semua orang kerana mereka tetap Solat walaupun mereka dalam keadaan bahaya dan kurang selamat dan sibu. Ingat semua Agama di dunia ini mengajar umatnya menjadi seorang yang berhati mulia dan baik, yang membuat jahat itu semua datang daripada umat itu sendiri bukan dari Agama. :-)

menjelma

6 comments:

Farhan Hanif said... Best Blogger Tips

cuba tengok kat wayang...ada tak yang buat macam ni? renung2kan...=D

Anonymous said... Best Blogger Tips

subhanallah

Anonymous said... Best Blogger Tips

YA ALLAH,,,,,

minoari89 said... Best Blogger Tips

tanpa sejadah..berlantaikan bumi Allah..

Mouriey said... Best Blogger Tips

subhanallah...

FAZLIN said... Best Blogger Tips

org melayu jer byk kerenah dan alasan bila nak kerja kan solat.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...