Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 30 August 2011

OMG : Pembedahan Plastik Model Vietnam yang FAIL (6 Photos)

Seorang Model Remaja dari Vietnam dikatakan membuat pembedahan plastik, namun apa yang dilihat oleh orang ramai ialah pembedahan itu FAIL. Sebenarnya, bagi admin model ini memang dah kelihatan cantik dan tak perlu pembedahan apa-apa lagi. Tetapi dia tetap lakukannya dan FAIL. Anda tengok la sendiri. Tengok dapat tak korang kenalpasti mana satu bahagian yang FAIL.

BEFORE

 AFTER

Apa Bezanya BEFORE and AFTER? Tengok Perbandingannya di bawah ini
Perasan tak ada apa-apa yang kurang menarik selepas dia membuat pembedahan plastik?

15 comments:

bukan photographer said... Best Blogger Tips

dagu je nampak lain..

Aifa Afiqah Sulaiman said... Best Blogger Tips

dagu dia senget =.=

Sharkielaz said... Best Blogger Tips

dagu die macam pic forever alone....

Misz Obsessed said... Best Blogger Tips

dagu senget lew... B4 lagi cun :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

dagu yg semakin pjg dan senget?

Cahaya Kudos said... Best Blogger Tips

dagu forever alone...hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

before lg cun weyh!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

rage!!

Princess Icha said... Best Blogger Tips

dagu tu cm lain dh..tp hdung cm lg mncung kn..
hee... ;)

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah cantik2 maw lagi sampai perfect tapi x menjadi la plak

Azura said... Best Blogger Tips

dah elok2.. pi tukar -,-" hmm

Anonymous said... Best Blogger Tips

dagu mcm nenek kebayan dah

Anonymous said... Best Blogger Tips

da jd cm pondan dah..haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

muke da cantik da., tinggal bedah tetek je bagi beso.,

Anonymous said... Best Blogger Tips

dagu & idung.. dagu tu x cantek..cantek lg yg asal..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...