Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 8 April 2011

Yang Stress Kat Mesin ATM


Korang stress tak kalau korang jumpa ATM macam ni or orang yg macam ni kat ATM ??

 
*pesal la orang letak ATM ni tinggi2 ?? FAILED...hahahah..

*superman koyak baju selepas myelamatkan kucing tadi, nak withdraw dulu, beli baju baru.


* ni kes silau ke memang protective giler?

*motif pakai mcm ni ? Cosplay ???

* hahaha..terkuncil masa nak keluar duit???? FAILED...


*motif??????


* sempoi la ATM mcm gini..hahhaha


* okay! Batman nak ambik duit, nak bayar saman, road tax etc....hahah



* while waiting, boleh main solitaire dulu...hahahahah STRESS

*hahha..mangkuk mana la yg bodoh nak letak duit deposit dlm kotak? hahahah


* FINE! ..hahahaha....



* nah, hambik..sekali keluar soklan Add Math SPM tahun 2004 ...hahaha


sumber:

5 comments:

yuyu lar said... Best Blogger Tips

hahahhaa....lawak2...

nur anis said... Best Blogger Tips

kalau dapat atm yang boleh duduk tu, makin lama la barisan dekat atm..dah duduk malas nak bangun..huhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahahha, lucu eh. dui. eheh

EYLA said... Best Blogger Tips

lawak aih...hihi

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha..yg lst tu mmg mesen tu mntak nk mmpos

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...