Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 7 April 2011

Kit Kat Berperisa Pelik dan Stress!

Aku rase mesti korang sume penah makan coklet Kit Kat kan? almost impossible la kalo korang tak penah makan.. at liz kalo xpenah makn pon mesti penah tengok kan? kat Malaysia ni ade satu je perisa Kit Kat..iaitu coklat.. Tapi kat Jepun ni unik sket.. ade macam macam perise yang pelik dan stress.. Jom kite layan gambar kat bawah nie.. 

Annin Dofu
Annin Dofu ni sejenis Chinese desert

Cheese Cake
ini perisa yang paling pelik bagi aku hahaha


Kit Kat green tea

 Kit Kat sweet potato     
Sweet Potato

Purple Sweet Potato
Purple Sweet Potato

Soy Sauce

Soy Sauce aka perisa kicap?? haha

Kit Kat green tea

Sesuai untuk orang nak diet..lol






Stress tak? Kalo nk rase, silalah ke Jepun.. hehe.. 

sumber - cisdel.com

4 comments:

Zulfikar Hazri said... Best Blogger Tips

bluerrrrkk.. soy sos... bluerrkkkk

Authors Yang Stress said... Best Blogger Tips

ntah cane rase soy sos tu..haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

kitkat green tea pernah makan :D
prnah beli kat singapore hri tu ^^

Anonymous said... Best Blogger Tips

coklat jugak pilihanku... :D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...