Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 9 April 2011

OMG!! Budak 16 tahun melanggan Pelacur setiap minggu!!! STRESS..

sumber : metro online

Memang sesuatu yang tak kita sangka tetapi benda ini memang real cuba baca sendiri..:-)


KUALA LUMPUR: “Walaupun saya masih di tingkatan empat, kegilaan saya terhadap seks sangat kuat sehinggakan saya sanggup berulang-alik dari Banting ke Brickfields setiap hujung minggu semata-mata untuk melanggan pelacur.

“Malah, saya juga terpaksa menipu ayah kononnya saya mahu ke rumah kawan untuk mengulang kaji pelajaran dengan harapan ayah membenarkan saya meminjam motosikal Honda EX5 miliknya,” itu antara pengakuan seorang pelajar sebuah sekolah menengah di Banting, yang hanya mahu dikenali sebagai Ezry (bukan nama sebenar), 16 yang ketagih seks sejak setahun lalu.


Melalui perbualan dengannya di sebuah rumah pelacuran di Brickfields baru-baru ini, tidak terdetik di hatinya untuk menipu ibu bapanya namun kerana kegilaan seks ‘melampau’ itu dia terpaksa menipu kedua-dua orang tuanya semata-mata untuk memuaskan nafsunya.

“Semuanya kerana pengaruh rakan yang membawa saya ke sini Februari tahun lalu. Sejak itu saya asyik teringat untuk datang lagi selepas kali pertama melangganinya.

“Saya tahu dari Brickfields ke Banting sejauh 160 kilometer pergi dan balik, tetapi saya tidak kisah dan sanggup. Malah, saya tidak keseorangan kerana saya turut ditemani seorang rakan sekolah yang bersama-sama melanggan pelacur di sini.

“Soal duit minyak kami tidak keberatan kerana selalunya kami ‘tong-tong’ (kongsi). Lagipun kami ke sini seminggu sekali saja iaitu pada hujung minggu,” katanya.

Menurutnya, demi mendapatkan ‘seks seminggu sekali’ itu, dia kadangkala menyimpan wang saku pemberian ibu bapanya serta turut membuat kerja sambilan di sebuah kedai makan di Banting milik kenalannya.

“Setiap hari ayah beri RM6 wang poket sebagai perbelanjaan. Baki wang yang saya tidak guna akan disimpan untuk melanggan pelacur pada hujung minggu,” katanya.

Rakan Ezry yang mahu dikenali sebagai Mizi, 16, berkata kegiatan melanggan pelacur dianggap sebagai pemberi semangat untuknya mengulang kaji pelajaran menghadapi Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) pada tahun hadapan.

“Seronok sebenarnya di sini, bagaikan pesta. Mana tidaknya, kerana ayam-ayam (pelacur) di sini semuanya lawa dan murah, dengan hanya RM30 saya dapat memuaskan nafsu.

“Kalau dibanding di Banting dengan Brickfields banyak bezanya...Di Banting kawasannya sunyi sepi dan tiada pelacur tetapi di sini ‘heaven’ (seronok) sangat,” katanya.

Menurut Mizi, apa yang membuatkannya datang ke rumah pelacuran terbabit kerana pelacur di kawasan itu cantik termasuk dari Sabah dan Sarawak berusia lingkungan 18 hingga 23 tahun.

Sementara itu sumber berkata, kawasan pelacuran terbabit sentiasa dipenuhi pelacur warga Malaysia, Indonesia, India, China, Myanmar dan Bangladesh dengan harga serendah RM30 hingga RM50 bagi sekali perkhidmatan.

Katanya, antara perkhidmatan ditawar seks, onani, ‘urutan harimau’ dan lain-lain.

Harian Metro 3 Mac lalu melaporkan pihak Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) merobohkan premis pelacuran di kawasan berkenaan namun kegiatan itu kini kembali beroperasi seperti biasa.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Brickfields, Asisten Komisioner Wan Abdul Bari Wan Abdul Khalid ketika dihubungi, berkata kawasan pelacuran berkenaan sudah beberapa kali diserbu pihak polis dan DBKL namun kegiatan itu masih diteruskan.

12 comments:

djambu puadovich said... Best Blogger Tips

gile ah...isk3. tiap2 minggu tu...

Authors Yang Stress said... Best Blogger Tips

mmg pun, apa dah jadi dengan budak skrg ....

TiqAzizSAM said... Best Blogger Tips

dari kumpul duit nak melanggan pelacur...
kan baik kumpul utk bt bisnes sndri ke...
belanje awak makan ke...
susah2...bagi je kat awak!

umar bukhari ahmad natsir said... Best Blogger Tips

dari kmpul duit melacur..
baik smpn untk msa depn..
blh bawa fmly gi wat haji @ umrah..
aduh ai..

Anonymous said... Best Blogger Tips

dik, pe kata pegi kawen awal je.
sian mokcik nengok ekau ni ha.

Anonymous said... Best Blogger Tips

dose wei..!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

KL....X MUSTAHIL SUATU HARI NANTI KENA LAKNAT...KORANG YG DUDUK KL DAN JOHOR PATUT CEGAH BENDA NIE....SABAH PUN SAMA...TEMPAT PANAS JER,,,TMPAT NIE MMG AKU KALAU BLEH X NAK PINJAK KAKI PUN...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bnyk kot rm6 sehari....ak dulu 7 hinggit seminggu.....ish...ish...ish~

Anonymous said... Best Blogger Tips

uish x agak gler la budak nie.. memalukan sggh!! dah r banting tu area kmpung ak.. mmg budak2 kmpung skg mkin r gamaknye!!! sumpah malu woo

aemsuzana said... Best Blogger Tips

speechless gile bace... unbelievable @_@ dasyat yer zaman skrg ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian abahnya klau tahu hsil titik peluhnya untuk sara anak2 dihabiskn untuk main pelacur...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fuck youlah...hak tuiiii!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...