Kongsikan Entri Kami

Saturday 9 April 2011

[STRESS] Nenek 72 tahun bercinta dengan cucu sendiri


Nah hambik korang, kapel meletup uols..kalah Brad and Angelina...nenek kapel dgn cucu..ko ada?

Seorang nenek berusia 72 tahun, Pearl Carter, dikhabarkan bercinta dengan cucunya sendiri yang berusia 26 tahun, Phil Bailey. Bahkan, keduanya bakal mempunyai bayi yang dikandung seorang wanita lainnya. *gilo ko apo...

Menurut berita yang dilapor majalah New Idea di New Zealand, Pearl akan membayar US$ 54 ribu  kepada wanita yang akan mengandung anaknya dengan Bailey. "Saya tidak peduli dengan pendapat orang. Saya mencintai Phil dan dia juga mencintai saya. Tidak lama lagi saya akan menggendong anak saya dan Phil akan menjadi ayah yang bangga," ujar Pearl.

Phil adalah anak dari anak perempuan Pearl, Lynette Bailey. Lynette merupakan anak kandung Pearl ketika dia masih berusia 18 tahun. Kerana ketika itu masih muda dan tinggal di keluarga Katolik yang kuat di Indiana, akhirnya Pearl menyerahkan Lynette ke tempat untuk dijadikan anak angkat.

Lynette menjadi orang tua tunggal bagi Phil, yang kini menjadi tukang kayu. Ketika Lynette meninggal dunia Phil mencari neneknya. Setelah bertemu, Phil dan Pearl menjalin hubungan asmara.

Pearl mengatakan, "Saya memanggil Phil ke bilik tidur saya. Mendudukkannya di kursi dan saya bertumpu kepadanya dan menciumnya. Saya awalnya menduga dia akan menolak. Tetapi ternyata dia malah balas mencium saya." *macam haram....eiiiiii

Kepada New Idea, Phil mengatakan, "Saya ingin menciumnya di sana saat itu. Perasaan saya luar biasa."

"Saya mencintai Pearl sepenuh hati saya. Saya memang tertarik dengan wanita yang lebih tua. Dan saya rasa Pearl cantik. Kini, saya akan menjadi seorang ayah. Saya tidak sabar lagi menanti itu. Kami memang sempat ditertawakan dan dicemuh ketika pergi ke luar dan bercumbu di depan publik. Tetapi kami tidak peduli. Anda tidak boleh menentukan kepada siapa Anda bakal jatuh cinta," lanjut Phil.

Setahun yang lalu, Phil mengatakan kepada Carter bahwa dia ingin seorang anak. Carter juga mengaku ingin memiliki anak. Akan tetapi, keinginan untuk memiliki anak dari benih mereka berdua tidak mungkin terwujud kerana Carter sudah menopause.

Pasangan tersebut akhirnya memutuskan untuk menggunakan wang pencen Carter untuk mencari wanita yang bersedia mengandung dan mendermakan ovumnya. Mereka pun memasang iklan untuk mencari wanita tersebut. Iklan tersebut pun dijawab Roxanne Campbell, 30 tahun.

"Awalnya saya terkejut," ujar Campbell mengenai hubungan darah Phil dan Carter. "Tetapi mereka pasangan yang cerdas dan saya melihat mereka saling mencintai. Saya juga sadar bayinya akan dicintai juga."



nak kiamat dah kot...gile ke ape, bercinta dgn nenek sendiri????? .....

Read more: http://www.borakkosong.com/2011/02/gila-nenek-72-tahun-bercinta-dengan.html#ixzz1Izx7Raiq

credits to :

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/2954310/Gran-and-grandson-to-have-baby.html
http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1270047/72-YEAR-OLD-granny-affair-grandson-Pearl-Carter-hires-surrogate.html

2 comments:

Mimie Rahman said... Best Blogger Tips

geli gila!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bongap.. sengal!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...