Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 2 June 2013

OMG : Setelah 26 Tahun Tidak Mencuci Rambut (2 Gambar)


Seorang lelaki berumur 80 tahun membuat keputusan untuk membasuh rambutnya buat pertama kali dalam tempoh 26 tahun. Lelaki itu, Mr Luo berasal dari sebuah perkampungan kecil di bandar Chong Qing, China.

Habis satu kampung dikerah Mr Luo untuk mencuci rambutnya itu. Sebanyak 3 paket serbuk pencuci digunakan dan memerlukan kira-kira 5 jam proses mencuci! Nampak tak betapa berkaratnya rambut Mr Luo ini? (Tengok air dalam besen sebagai bukti! kekeke)



Sumber : Here

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

bt seksa je basuh cmtu.. kalau aku, rendam je pak cik tu dlm sungai.. sental dlm sungai.. senang..

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

macam air longkang..uwekk

New Entry "Tips dan Pengalaman Naik Malindo Air"

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nak muntah tgk air dlm besin tu!
Mcm air longkang!
Apa sebab smpi 26 tahun tk cuci rambut?
Mmg pengotor!

Anonymous said... Best Blogger Tips

siott.. tgh haus2 tnjuk post mcmni plak.
dpt aku air dlm besin tu mmg minum abih dh smpy jilat2 biar kering. sedap2

Anonymous said... Best Blogger Tips

potong dulu la rambut tu baru la cuci..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kotor sial!!! tuihhh!!

~anon poksu kocak~

Anonymous said... Best Blogger Tips

botak jela . 80 tahun tu dah tak lama la tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nak mak ikan.. Haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

jangan anon 9:58, krg x pasal2 pencemaran sungai dibuatnya.. udah semua mati ikan2.. hehe

naim harun said... Best Blogger Tips

Kutu pun leh mati. Kenapa tak botak kan kepala tu? :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

26 taun tak basuh rambut. 27 tahin tak basuh bontot.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tahin pun boleh,,,hahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tahin tahin tahin tahin

Anonymous said... Best Blogger Tips

tp bgsla dorg sume tlg die, lau kite, xde upah xde tlg la jwbnye

tp mmg pngotor

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...