Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 4 June 2013

WTF : Tarian "Lucah" Separa Bogel Di Segamat, Johor (Gambar)


SEGAMAT - Pas Segamat membantah penganjuran tarian separuh bogel yang diadakan di sebuah pusat membeli belah di daerah ini, malam Sabtu lalu.

Yang Dipertuanya, Firdaus Masod dalam satu kenyataan semalam melahirkan kekesalan di atas penganjuran majlis tersebut yang sepatutnya tidak dilakukan di Segamat mahupun Malaysia.

“Hari Sabtu lepas, pada jam 8.30 malam, saya menerima laporan sebuah pusat beli belah menjadi penganjur kepada majlis itu yang mana program tersebut memaparkan tarian separuh bogel.

“Difahamkan, penari-penari tersebut dijemput khas dari luar negara dan tarian separuh bogel ini telah disaksikan oleh hampir 500 pengunjung pasar raya terbabit.

“Apa yang dikesali, tarian itu turut ditonton oleh anak-anak kecil kerana penganjurannya adalah pada waktu cuti umum dan hujung minggu,” katanya.

Menurut Firdaus, penganjurannya secara terbuka ternyata menyalahi tatasusila adat dan budaya masyarakat Malaysia kerana dilakukan di tempat terbuka dan kawasan tumpuan umum.

Peniaga-peniaga di pasar raya tersebut mengadu kepadanya berasa kurang selesa dengan penganjuran majlis tersebut selain bunyi lagu yang dipasang terlalu kuat sehingga menyukarkan mereka untuk berkomunikasi dengan pelanggan.

“Peristiwa ini bagi saya secara jelas telah menghina agama Islam dan institusi Islam di negeri Johor ini.

”Tarian separuh bogel ala-ala padang pasir tidak boleh diterima rakyat di negeri ini kerana bertentangan dengan norma-norma masyarakat,” katanya.

Beliau turut mendesak pihak berkaitan segera mengambil tindakan tegas terhadap pihak penganjur mengikut peruntukan undang-undang yang sedia ada.

“Kami percaya hanya dengan tindakan tegas sahaja yang akan dapat menghalang perkara seumpama ini daripada berulang lagi pada masa hadapan,” katanya.

Sumber : Here

32 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku first lagi

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

ROKOK ITU HARAM

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nak bisjut?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kelantan pukima

Anonymous said... Best Blogger Tips

Royi?

Anonymous said... Best Blogger Tips

AQ second ..!!! huhuahahaha .. nie smua slah kmu ...

admin said... Best Blogger Tips

macam lelaki jer. betul ke perempuan tulen nih? hehehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Johor kan pro BN.. ini la didikan BN utk rakyat Johor. Program2 macam ni BN memang laju je buat penganjuran. Kuliah agama mingguan sebok dibatalkan. Puihh!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

psal pe lu pukima kat kelantan ANON 10:30...?
lu ade masalah mental ke...

Anonymous said... Best Blogger Tips

johor pukima..atas blasan final johor klah..this is pantai timurr !! johor ngeri trmiskin 2013 !!! luaskn kandang babimu !!

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha... wa stuju ngn lu anon 13:39...

jack ham said... Best Blogger Tips

ini semua salah umno

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

ape kaitan ngan bn pulak?ko g la cari penganjur tu. semua bende nak salahkan kerajaan. ni la puak2 pembangkang. lain kali, kalo tadika nak anjur pertandingan menari kat tadika pun, kene mintak persetujuan daripada menteri besar baru boleh.

anak johor said... Best Blogger Tips

pembangkang bodoh,
nak salahkn kerajaan plak,
aq orang segamat,aq tawulah,
tauke 1segmat mall ni org cina DAP BABI,,,
die yg anjurkan,,
babi punye pembangkang sekutu anwar laknatullah

Anonymous said... Best Blogger Tips

this is sampah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Negeri umNO

Anonymous said... Best Blogger Tips

org xde akai mcm tu la. semua salah kerajaan. mcm semua hal kerajaan yg buat. majlis di atas dikira sbagai majlis keramaaian. dan majlis keramaian xperlu kan apa2 surat pengesahan dr mn2 jabatan kerajaan. Faham wahai dungu pembangkang.

Nik aziz kafir kan org seislam xde plak korang kecoh. negeri termiskin dimana penduduknya berhijrah, xde pembangunan xde plak korang kesah.
mentaliti bodoh

Anonymous said... Best Blogger Tips

kot yer pn majlis keramaian, msti la ada garis2 panduan terutama dr segi pemakaian.. mane sesuai nak buat cmni kt tempat umum bengong. lain la kalo nak buat kt private club ke ape ke yg org kena bayar masuk. yg tu mmg takleh nak kate ape laaaaaa.

Anonymous said... Best Blogger Tips

dan ko nak kate negeri kelantan tu takde pembangunan? bodo. kalo bagi ko pembangunan tu dr segi bangunan pencakar langit, gajet2 canggih, takyah la.. aku tngk Sabah Sarawak pn sama. tp BN!

Anonymous said... Best Blogger Tips

eh pas membantah???

yang malam Bertam Nite depan2 pak aji pas xpe plak??

ni kat shopping mall.

kat selangor xde pon tutup kilang arak.
penipu.hipokrit.

puiiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fakoff la PKR..xabeh2 salahkan kerajaan..korang bodo xreti jage negeri masing2 xyah la bising pas kalah kan..mcai2 PKR sume konek kecik penakut..keyboard warrior je lebey :)

gaban power said... Best Blogger Tips

puak Pkr memang lahanat bangsat,lg bangsat dr anwar.Anwar sndri baru buat hal persetubuhan haram tp puak PKR xabis2 buat fitnah sna sni.ini fitnah lg besar dr membunuh kimak!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

x habis2lh pembangkang nie....asal salah sikit tukar karajaan...asal salah sikit...salah kerajaan..ank2..kalu x suka sejarah x payah slh kan kerajan...klu x ada kerajaan...kita masih dalam tangan penjajah lh ank2..x ada hidup senang dan harmoni...x sekolah, x hidup bebas...dadurat setiap hari...makan ibu kayu setiap hari...bekurung setiap hari...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Selangor darul sampah. Ramai lalat berkupiah hijau berterbangan. Luaskan kandang babi mu di semenyeh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ala.. kat Melaka PR ok je anjurkan Bertam Night.. Pas x de nk bising2 pon..

Anonymous said... Best Blogger Tips

08:32 bangkai..copy ayat sampah aku ckap selangor..mmg keluarga ko bangkai bergelumang sampah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nak buat mcm mana, kilang k0nd0m terbesar pun dkt j0h0r. J0hor memang mcm ni, main bola pun dah buat kec0h.

Anonymous said... Best Blogger Tips

semua kt cnie bodoh.....ha3....

Anonymous said... Best Blogger Tips

ade berok buntot merah dah melalak this is sampah

gaban power said... Best Blogger Tips

anon 01:45-kau pn sama la bodoh,bangang,butoh,babi,lahanat,bangsat,dugong,tupperware,senduk nasik,tiub motor.kebodohan kau semuanya bawah telapak kaki babi si pemakan bangkai babi jgk.fak yu very2 haaaaarrrddd!!!!fakfakfakfakfakfakfakfakfakfakfakfakfakfakfakfakfakfakfakfakfakf!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

johor gila babi....
johor is fucking country....
org2 johor blagak nak mampos...
beria ngn askar TMJ ko...
luaskan lubang jubomu wahai budak2 johor.....

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

bapak budak yang suka ni...

New Entry "Tips dan Cara Beli Tiket Malindo Air Online"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...