Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 3 June 2013

Serius : Kaki Pencuri Besi Putus Ditetak Dengan Parang (GAmbar)


Seorang pencuri besi putus pergelangan kaki kiri selepas bergelut dengan pemilik sebuah kolam ikan di Kampung Gong Puyuh, Kelantan pagi tadi.  Awalnya suspek cuba mengambil besi di kolam ikan tersebut tetapi tindakannya disedari anak saudara kepada pemilik kolam tersebut, kira-kira jam 11 pagi.

Si suspek pada awalnya cuba tunjuk hero dengan menyerang pemilik kolam dengan menggunakan besi yang diambil dari kolam. Sebelum itu, pemilik kolam mengejar suspek dan suspek lari dengan memandu sebuah van. Bagaimanapun, suspek terlanggar pemilik kolam ketika melarikan diri.

Suspek terus keluar dari van, mengambil besi dan melibas ke arah pemilik kolam. Dalam syok-syok suspek melibas, pemilik kolam mencapai parang di raga motornya dan turut melibas bagi mempertahankan diri. Libasan pemilik kolam mengenai pergelangan kaki kiri suspek.

Suspek kemudiannya menyerah diri dan suspek diserahkan kepada polis untuk tindakan lanjut.


p/s : Tahniah kepada suspek.. 

Sumber : Here

28 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

besi punya pasal..kaki jadi mangsa..x berbaloi langsung

Anonymous said... Best Blogger Tips

SECOND.....HAHHAHAHAHH_GILA

Anonymous said... Best Blogger Tips

free free je jadi kudung

shawn fcuk said... Best Blogger Tips

parang ke light saber?

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo dh kena tangkap dgn pemilik tu, bawak2 la trus menyesal dan mntak maaf cepat2.. ni jgn salahkan pemilik 'tertetak' kaki hang sbb dorang pn nak pertahankan diri gak.. sesal dulu pendapatan, sesal kemudian tiada guna.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu makannya .curi lg .patutnya kalau mencuri tgn kena potong .ni kaki yg kena potong .rasa kannn .ngeri pulak aku tgk gmbr ni .adooii !!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sesal dulu pendapatan sesal kemudian cukai pendapatan

Anonymous said... Best Blogger Tips

ngriewwww tewwww ehewwhewhawhaw hewheww

Anonymous said... Best Blogger Tips

waaa.hudud nih..

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah la dosa mencuri.. kaki kudung plak tu..
erm... bayar cash tu..

jack ham said... Best Blogger Tips

sup kaki satu....ahahahahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

pemilik kolam patut ambik kaki dia, buat keychain sangkut kat pensel box...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dgn ini kami the red warrior mengisytiharkan kami adalah Manchester Utd malaysia.fuck jdt bangsat.takbirrrrr
-kelantan power-

Anonymous said... Best Blogger Tips

aisey, lain kali tetak kepala, tetak kaki dia hidup lagi! nanti lepas ni, dia masih boleh mencuri lagi.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bole sambung lagi ker ek?

Anonymous said... Best Blogger Tips

hilang kaki gara2 besi ... bodok ..!! ini semua Poyo...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Br naik kejap da mengaku Man U. Lancau lu la kelantan. masuk negeri org jgn nak hegeh2 cakap bahasa ibunda korang. naik jijik aku dengar!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape lah anon kelantan power..lepas ckp fuck..pastu takbir...tgk dr ayat die..mcm x berpelajaran...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kelantan negeri berpuak!!Kelantan negeri xde bahasa!!Kelantan jijik!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Setuju anon 20:31...dh r ckp fuck,pastu takbir..ni ke yg nik aziz ajor?? Ala org klantan gak yg byk merempat kat johor...

gaban power said... Best Blogger Tips

main2 lg ngan ak,kan da kena cantas.bodoh giler nk mmpos pnyer pncuri!asal x mati je kan senang mak bapak kau buat anak laen,mn tau dpt anak soleh.fak yu theft guy!!!

lulu chan said... Best Blogger Tips

x pasal2

Anonymous said... Best Blogger Tips

alaaa anon2 smua..tu bkn klntan...lau klntan dia kn taip pn dialek klantan. tu org negeri len tu..jgn pdulik la budak2 bapak dia trpancut dlm tu....otak ada kurg skit....bt xtau je dgn bdak ngaku klantan tu

kepala_bapak_kau_berjambul said... Best Blogger Tips

tahniah kepada suspek <------ ayat xleh blah admin ahahaha!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

on the spot kene hudud.. isk isk iskk..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ore kelate mmg gedebe..cikit2 nk tetak ore..hoalaahhh..

elbi husni said... Best Blogger Tips

lulu chan leh kenalan x?

Anonymous said... Best Blogger Tips

uish dan lagi ngejas awek.hebat

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...