Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 2 June 2013

Serius : Hukuman Mati Menggunakan AK-47 Terhadap Perogol Di Yemen (5 Gambar)


Berikut merupakan gambar hukuman mati yang telah dijalankan ke atas seorang pesalah di Yemen. Lelaki itu yang merupakan seorang tukang gunting rambut telah dihukum mati setelah didapati bersalah meliwat dan membunuh budak lelaki berumur 11 tahun yang memasuki kedainya untuk menggunting rambut.

Hukuman dijalankan di khalayak ramai dengan lelaki tersebut dibaringkan terlentang di atas tanah dan ditembak menggunakan senjata ak-47 sebanyak 4 das di bahagian belakang.


Sumber : Here

21 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Waaa.... Asal laa nk maen bontot...??

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nak mencari perempuan yg kesepian.. X kire jande or yg da kawen...

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymousbaru la anwar ibrahim

Anonymous said... Best Blogger Tips

peh..muka die sangat tenang..mana satu yang kurang seksa...rejam sampai mati atau kena tembak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni ler patut m'sia contohi..hukuman di khalayak rmai bru la mengundang rasa insaf dn takut pd masyarakat yg tengok nanti..bila lah hokum hudud nk dijalankan di m'sia ..rmai org x takut wat dosa sbb bentuk hukuman hanya denda yg leh dibayar..lebih2 lg oleh org berada..wallualam..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bikin tkut..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni baru baguih. biar semua orang nampak. Baru la rakyat takut nak buat jenayah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nasib baik kene tembak.. x seksa langsung..

effort lab said... Best Blogger Tips

Kita usahakan, mana tau akan datang hudud akan dilaksana kat malaysia.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kami akan pastikan JDT haram jadah makan taik bila jumpa kelantan di final.
-kelantan power-

Bonggol Unta said... Best Blogger Tips

@effort lab Hukum hudud mungkin boleh dijalankan di Malaysia jika umat Islam di Malaysia 80%-90%...sekarang baru 60%...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mana dia ketuanan hudud? tembak2 takde dalam hudud kan. apsal tak bantah? demo kat kedutaan ke..
ni dgn umno je berani. puii..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau rejam dia akan terseksa tapi kalau tembak atau pancung dia x rasa seksa tu ..

gaban power said... Best Blogger Tips

yea la,tau2 xde

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jom baca http://blogyangsiot.blogspot.com/ ;)

Anonymous said... Best Blogger Tips

sbb ape malaysia x buat hukuman di khayak ramai kerana, sbagai umat islam kite tentu tau, x elok mngaibkan si mati..x kesah mcm mne skali pon hukuman nye...buat ape kite nk suke2 sgt tgok org kne hukum, bukankah di akhirat nnt,semua setiap yg hidup di dunia ni termasuk diri kite sendiri,akan menerima hukuman drpd Allah SWT...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 9.59 jangan cakap pandai. sendiri buat salah.memang patut dapat malu daripada orang ramai. 2 kesalahan besar dibuat laki tu. liwat dan bunuh kot. stil anon nak cover kah. sedih mak nok membacanya

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

dah lama dah ni..

New Entry "Tips dan Cara Beli Tiket Malindo Air Online"

Sachin said... Best Blogger Tips

Very useful information. Thank you for sharing it. Thanks 99th

Abhishek said... Best Blogger Tips

Very nice information. Thank you for sharing it. Thanks pmd

Anuj said... Best Blogger Tips

This is very useful information shared here. I am really thankful for this. 99th.co.in

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...