Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 6 February 2013

Serius : Telefon 'Terkini' Yang Dicipta Di Tapak Kasut (10 Gambar)

Telefon 'Terkini' Yang Dicipta Di Tapak Kasut.
Seorang pereka berusia 41 tahun, Sean Miles telah menghasilkan hasil rekaan terbarunya dengan mengabungkan telefon lama dengan kasut. Telefon kasut ini dijual pada harga RM10,000 sepasang.Jadi selain daripada telefon dalam poket anda, anda juga mempunyai telefon di tapak kasut anda. 

55 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Idea bodoh..1st..haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apakah..!!

apahell said... Best Blogger Tips

biawak betol telefon diorg..haha
http://apahell.blogspot.com/

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoh! tercium bau taik kena pijak baru tau..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pijak batu pecah skrin.. Ni idea paling bodoh abad ini..

Anonymous said... Best Blogger Tips

xsngka ada gk yg berjya mgeluarkn idea yg thap jhnam zman ni ekk...
ni msti pmikiran dia sama gk cam org yg bg bontot dia kt errr...ehem2 n sruh tukr krjaan.
Wei motherfaker jgn ko sebat n amik BRIM la sial

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni semua salah bn...
tukaq kerajaan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

pgi mampus sme ko pye jgn ambk BRIM..tu hak aku..dh la byk lg duit aku dorg songlap,bg byk tu je..ko stkt bdk skola lg xbyr ape2 cukai xpyh nk smbg kat cni..
tukaq kerajaan

Junaidah said... Best Blogger Tips

@Anonymous
x semesti nyer klu kerajaan lain selain BN yang memerintah akan dapat mengurangkan cukai.... Pk sendiri la.... Duit ko berapa sen sangat dalam menjana ekonomi.... x abis2 cakap pasal duit ko!!!! mcm la ko tu pembayar cukai tegar!!!! pk dan renungkan!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pkr bangsat!!! negeri pun tak pandai tadbir nie kan pula negara... hakktuiiik...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah BN bangsat..
tukaq kerajaan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

xabs2 tukaq krajaan.. g buat negara ko sendri boleh? dasar budak mentah.. mak bapak ko pon hntar ko skolah under KRAJAAN.. malu skit..

Anonymous said... Best Blogger Tips

xabs2 tukaq krajaan.. g buat negara ko sendri boleh? dasar budak mentah.. mak bapak ko pon hntar ko skolah under KRAJAAN.. malu skit..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni semua salah PR sebab semua ni la punca negara jatuh ke tgn us&israel.. korang nk ke?? ke korang ni perangai pon dh mcm israel.. no wonder la korang tulis mcm ni.. pity on you.. (^^,)v

Anonymous said... Best Blogger Tips

NAJIB BABI ROSMAH BABI!!! NAJIB BABI ROSMAH BABI!!! NAJIB BABI ROSMAH BABI!!! NAJIB BABI ROSMAH BABI!!! NAJIB BABI ROSMAH BABI!!! NAJIB BABI ROSMAH BABI!!! NAJIB BABI ROSMAH BABI!!! NAJIB BABI ROSMAH BABI!!! NAJIB BABI ROSMAH BABI!!! NAJIB BABI ROSMAH BABI!!! NAJIB BABI ROSMAH BABI!!! NAJIB BABI ROSMAH BABI!!! NAJIB BABI ROSMAH BABI!!! NAJIB BABI ROSMAH BABI!!! NAJIB BABI ROSMAH BABI!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaa bodo yg taip tut tut babi kt ats ni^.
klau diorg babi, ko tu babi jgk sbb ko phm pe diorg ckap....jd ko dh ngata kt org kn.....sma mcm ngata kt dr ko sndr....ni la org yg mak bpak xpnah nk hntar kt seklah....dh la mak bpak ko sbuk nk suh kurgkn yuran la pape laa...ko sbuk nk tukr krjaan....bek ko g sek swsta....
ehhhh....xde duit? tau pn sengkek....so bt la cara org sengkek sial...
g amik BRIM tu n dk diam2 laaa....
anon 10.58 suka ati je kata aku xskolah....aku keje bank bodo...blmbak bonus aku dpt....ntah2 akaun ko pn aku yg uruskn.
bodo nk mampus....xpyh amik BRIM SETAN

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sial la x abes hal politik...
X der benda len ke yg nk komen selain benda haram jadah ni...

#politik is suck

Suma mkan det rakyat baik PK or kerajaan x payah nk tipu rakyat sgt...coz sekarang rakyat x bodo mcm zaman jahilliah

Anonymous said... Best Blogger Tips

wah,keje bank sempat lg bkk blog..arini bkn ari keje ke?oo lupe plak keje kerajaan mmg camtu blh ngelat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

^^^^
aku sokong yg diatas ni sebab wat pa duk sibuk lawan sma sndiri...
Lebih baik halau cina dari negara ni..sebab sekarang ni negara kita dah x jadi tnah melayu akn jdi tanah cina suatu hari nanti... wait and see

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bangang punya budak2...
P balik mengaji lagi bagus

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah BN bangsat..
tukaq kerajaan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini kali kita tukar,takbirrr!!

nabil rif said... Best Blogger Tips

woi...semalam aq berak 2 kali.......

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

Saper beli dia bangang.
BANkami

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bkn takbirr tp take beer
.

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha org bn memang bangang..tulah banyak sgt tonggang arak sampai x reti takbir dgn take beer..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoh. Esok2 jwb kt pdg mahsyar der..g blaja agama sblm bg komen bodoh cmni..silap2 batal akidah jd kapir xpasal2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo anono 13.51....time tu time rehat sial...aku lepak kt cc fak u u can suck my dick

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

wow.. stress bile x dapat nak miliki..

18SX:KISAH BERAHI MALAM PERTAMA TIGA BERADIK!
WOW:LUKISAN LUCAH YANG TERMAHAL DI DUNIA!
KUNING:GAMBAR MELAMPAU WANITA YANG DIAMBIL OLEH ORANG OTAK KUNING!

Anonymous said... Best Blogger Tips

jubo lpk cc..haha lwk la pegawai bank lpk cc..haha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lembu pon ade masalah......

Anonymous said... Best Blogger Tips

suka ati aku ar leppak cc......xguna duit mak bpak ko pn..puihh bodo

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 18.46=giler...ckap xpnah tgk pgwai bank lepak cc.... yer arr
ko slalu tgk bapak ko lepak dangdut mmg ar ko xtau sapa lepak kt cc.
aku gamers bodo..men dota 2 n hon

Anonymous said... Best Blogger Tips

macai umno kuciwa,..MADU DTANGAN KANANMU..PAKATAN..RACUN DITGN KIRIMU,,BN,,,AKU DA TAHU MANA 1 PILIHANNNKU..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aq kesian dgn korang yg sokong PK nie.. xnmpk ke dorang tu tipu korang jew.. ke korang xbace newspaper?? terang2 la dorang tipu korang.. kutuk sana sni dapat apa? dh cukup umur ke nk mengundi?? kesian2.. budak2 je suka komen dlm blog mcm ni.. xpayah nk tunjuk ligat sgt.. kalau org DEWASA xkan komen semua benda yg sama kt semua entry.. think bout it..

Anonymous said... Best Blogger Tips

klu tukar kerajaan kite nnt jd negara ape wey?huhu..btw lucu gak komen2 korang ni..aku klu bka blog asg ni teruja nk bc komen lak dr post admin.hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

listen,listen,listen,bkn pk,pr la bodoh,tu la,orang suruh ko baca buku,ko sebok baca utusex,kahkahkah

Anonymous said... Best Blogger Tips

stkt bce newspaper utusan,xpyh nk smbg kat cni..bce paper len sme klau nk dpt info yg sme adil..utusan sume cerita wangi je psl kerajaan..yg busuk2 sume smpn dlm stor..

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha..klau pegawai bank mestila kaya..kte dpt bonus belambak,msti bli smartphone,surf tenet pkai phone..xde msenye pegawai bank pgi cc time rehat..ko msti bdk skola lg kan bajet dh keje..same cam anon yg konon2 gamers tu..duduk cc men game abiskan duit mak bpk ko ape ko tau psl politik..bpk ko msti cacai bn kan dpt ckit2 duit dr dorg..ntah halal ke tidak tu..bdk2 zmn skrg..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha tu namanya pegawai bank naijb & rosmah.hahahaha bodoh tapi nak menipu

Anonymous said... Best Blogger Tips

HARAM pada aku untuk undi puak yg lacurkan kalimah Allah pada agama lain!

HARAM pada aku untuk undi puak yg lacurkan kalimah Allah pada agama lain!

HARAM pada aku untuk undi puak yg lacurkan kalimah Allah pada agama lain!



-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

sape bace b.harian, utusan, tgk berita tv3.. org bodoh.. asik kene tipu je..

naim harun said... Best Blogger Tips

apa motif letak hanphone kat kasut? Nak jadik james bond ker?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko suka ar tgk kalimah Allah boleh guna kt agama lain?? jwb la wei

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo nk kire haram pd ko..dh kaji selidik quran ngan hadis blom psl isu kalimah Allah ni?ske ati ko je nk kluakan hukum haram halal..ko sape?ulamak?BODO MACAI BN..

Anonymous said... Best Blogger Tips

yaa....tukaq kerajaan 'khalifah umar abd aziz bermata sepet tak basuh berak' yg mempersoalkan kenapa bible takleh guna nama Allah di malaysia.

tukar kerajaan yg mempermainkan surah2 dalam al-quran bertujuan mengaibkan saudara seislam sambil ditertawakan oleh hadirin.

tukar kerajaan yg mengharamkan sambutan maulidur rasul tetapi boleh pulak meraikan sambutan birthday sendiri sambil potong kek di rumah kafir harbi!

tukar kerajaan yg apabila si kafir harbi berkeras nak guna kalimah Allah, dia hanya mampu sebut 'itu dio punyo pasal' tanpa mengecam keras si OKU itu!

tukaq kerajaan yg apabila ditanya mengenai Israel, siap boleh nak protect Israel plak!!

tukaq kerajaan yg anaknya mencadangkan org melayu jugak boleh tukar agama seperti bangsa lain, tetapi menyalahkan media bila terkantoi!

tukar kerajaan yg membuang ahli sendiri hanya kerana ahli itu ikut pergi rombongan ke palestin menyuarakan kesatuan umat islam sedunia!

tukaq kerajaan yg memecat ahli tanpa bela diri kerana takut hilang undi gara2 ahli itu bertegas dalam kes murtad di DUMC


tukaq kerajaan yg dulunya asyik dok mengutuk org lain kroni, tapi Allah dah balikkan balik ke atas golongan ini, anak beranak semua jadi MP!!!

tukaq golongan yg menabur fitnah kemudian lari, bila mangsa terpaksa buat penjelasan, dia konar ke isu lain. baling batu sembunyi tangan. dasar bacul!

tukaq kerajaan yg ada kes sodomi, khalwat dalam keretapi, khalwat dalam hotel perdana bilik 121, khalwat pukul 3pagi!

Anonymous said... Best Blogger Tips

PELIK LAR KORANG NI.. XDA KENE MENGENA DGN TOPIK KT ATS DGN ISU POLITIK.. BE PROFESIONAL GUYS.. KITA TETAP UMAT NABI MUHAMMAD SATU AGAMA ISLAM.. JGN KAITKAN POLITIK DGN PERKARA TAK MASUK AKAL.. DAN JGN MENGAPI2KAN ANTARA SATU SAMA LAIN. KALU XNK BERPAKAT MASING2 BOLEH CARI NEGARA YANG KORG RASA AMAN N SELESA. SYUKUR LAH MALAYSIA KITA XADA PERANG MCM NEGARA YG BERGOLAK SKRG.. THINK POSITIVE!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Betoi tu.. org kafir mmg nk tgk org islam berpecah belah.. tepuk tgn n kaki skali sorak bg org melayu berpecah.. kalu korg xnk negara malaysia selamat korg bergaduh lar sesama sndiri.. padahal seagama islam, melayu. tp gaduh!! ape nk jadi.. sepatutnye bersatu.. NANTI MASUK KUBUR ADA LAIN2 POLITIK KE? PAKAI KAIN PUTIH YANG SAMA.. XADA KUBUR KORG TU DIBUAT EMAS OR BELIAN. MASUK KE TANAH JUA...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jangan tunjuk kebodohan orang melayu..ALLAHUAKBAR!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn..
tukaq kerajaan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau terpijak taik lembu..sia2

Anonymous said... Best Blogger Tips

CHELSHIT CHELSHIT!!!!

ali said... Best Blogger Tips

Bank tu swasta..hrp maklum

Anonymous said... Best Blogger Tips

nampak macam bodoh.. tapi ada kecerdikan kat situ..kalo telefon hilang atau kena kidnap.. ada telefon spare.. hahahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...