Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 6 February 2013

Genius : Anak #TROLL Gambar Perkahwinan Mak Dan Ayah (4 Gambar)

Anak #TROLL Gambar Perkahwinan Mak Dan Ayah.
Mak suruh anaknya ambil gambar perkahwinan dan edit untuk diframekan. Tetapi anaknya #TROLL maknya dengan menambahkan sesuatu di belakang pasangan itu. Cuba anda tengok sendiri. Sehingga kini maknya masih tak tahu mengenai perkara ini. Jadi gambar ini telah digantung di rumahnya.  

21 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st

-Mak Jemah-

Anonymous said... Best Blogger Tips

alah stakat hewan duk atas pkok, mak pn tak heran.

Anonymous said... Best Blogger Tips

xpelik pn..tp klau ade cacai bn kat blkg tu,pelik la..
tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous
Abis ko tu bukan pencacai gak ker? Pencacai anuar... Gayboy

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni mungkin mak dia dah tahu ada sloth tu, tapi dia biarkan je sebab nampak hidup sikit gambar tu.
So mak dia tak kisah sebenarnya pun.
Lain la letak pompuan bogel belakang tu.

Ayah dia pulak tak kisah..



-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

hello salammualaikum bg org2 yg slalu komen tah pape sal tukaq kerajaan la bn la..pls stop tunjuk kn kebodohan anda..dgn mengomen xde kene mngena gan topik dh cam I.Q babun je aku bce komen ko...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah dap
tukaq kerajaan penang

Anonymous said... Best Blogger Tips

kahkahkah.macai bn telah tunjuk kbodohannya,tgk komen atas ko tu bodoh,macai nokharom,hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg semak nk tukaq kerajaan penang ni nape lak?kan kat cni geng2 pembangkang je bsg2..macai2 bn pn dh start nk tru dh?haha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

diammmmm....tkq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn..
tukaq kerajaan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

yaa....tukaq kerajaan 'khalifah umar abd aziz' yg mempersoalkan kenapa bible takleh guna nama Allah di malaysia.

tukar kerajaan itu! wajib!

Anonymous said... Best Blogger Tips

yaa....tukaq kerajaan 'khalifah umar abd aziz bermata sepet tak basuh berak' yg mempersoalkan kenapa bible takleh guna nama Allah di malaysia.

tukar kerajaan itu! wajib!

Anonymous said... Best Blogger Tips

yaa....tukaq kerajaan 'khalifah umar abd aziz bermata sepet tak basuh berak' yg mempersoalkan kenapa bible takleh guna nama Allah di malaysia.

tukar kerajaan itu! wajib!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn..
tukaq kerajaan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

guna nama Allah dalam bibble sibuk ..kecoh ..gelakkan hudud dah ketinggalan..x sibuk pulak...sengal macai bn ni..kutuk janggut nabi sebab xde gilette x pe pulak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Najib pandai main drum,anuar bleh ke???

Anonymous said... Best Blogger Tips

anwar pandai main lubang drum

Anonymous said... Best Blogger Tips

ahahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn..
tukaq kerajaan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

butuh pak hangpa semua...haram betoi kalo berani mai arrr..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...