Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 3 February 2013

OMG : Pertandingan Gusti "Heavyweight Champion' Antara Unta Di Turki (8 Gambar)

Pertandingan Gusti "Heavyweight Champion' Antara Unta Di Turki.
Kita biasa tengok WWE atau dulu dikenali sebagai WWF tetapi mesti ramai yang tahu kita ada juga ahli gusti dikalangan unta-unta. Pertandingan Gusti antara Unta adalah sukan yang sangat popular di Turki di mana unta jantan terbaik dari setiap kampung tempatan akan bertembung. Hari pertandingan tersebut akan diadakan secara besar-besaran seperti menjemput YB. Unta jantan yang terpilih kan dihiasi, dipakaikan sandal serta loceng dan dibawa mengelilingi kampung dengan iringan musik. Pada malam sebelum hari pertandingan, semua tuan punya unta jantan yang dipilih akan bertemu dalam satu jamuan khas dipanggil 'Hali Gecesi' atau 'Rug Nigh'. Jamuan ini adalah untuk mereka berkenalan dengan rakan baru dari kampung-kampung berdekatan. 

8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st 6009

f i k r i f a d z i l said... Best Blogger Tips

Tradisi bangang... Menganiaya binatang.

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

makk aihhh.. ade jugak..

18SX:KISAH MALAM PERTAMA PENGANTIN BARU!
WOW:PENGALAMAN PERTAMA MAIN DENGAN AWEK!
PANAS:AWEK GERSANG CARI JODOH DI LAMAN SOSIAL!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi ape anon 2:19 ni . tukaq kerajaan jep keje . bodoh sial lahabau punye orang

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang pon dye bodoh.. sian mak bapak dye.. mesti bapak dia anuar.. xpon nik aziz.. tu asyik nk tukar krajaan je.. dasar budak mentah..
semua entry nk tukaq krajaan.. bodoh nk mampus..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ok lg bpk anuar..dr bpk ko najib,ntah2 ari2 mkn duit hrm..dgn mak ko rosmah yg blh slumber je men2 sumpah..kesian..idup ko ari2 parti arak kan?

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh.. macam laga ayam kat malaysia ni.. bodoh.. aniaya binatang.. meh aku laga ko plak.. macam mana..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...