Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 6 February 2013

Serius : Cuba Teka Apa Benda Diguna Askar Ini (4 Gambar)

Cuba Teka Apa Benda Diguna Askar Ini.
Kita biasa tengok di TV semasa orang menembak mereka menggunakan 'silencer' untuk menembak musuhnya agar tidak kedengaran oleh orang lain. Tetapi di Jerman, mereka bukan sahaja telah menghasilkan 'silencer' untuk pistol tetapi juga untuk kereta kebal mereka. Kini tembakan dari kereta kebal mereka juga menggunakan 'silecer' dan tidak kedengaran tembakannya. 

14 comments:

Burn said... Best Blogger Tips

it looks like a giant dick

Anonymous said... Best Blogger Tips

Oooo patutlah lelaki tembak pun senyap je kannn.

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

hahahaha!!!!!!

nak panggil tembakan atau pancutan??

AMARAN:BAHAYA KOREK TELINGA SETIAP HARI!
BAHAYA:BAHAYA MEMAKAI KASUT TUMIT TINGGI!
PENGAJARAN:REMAJA GAGAL MASUK KE TANAH SUCI AKIBAT GEMAR TONTON VIDEO LUCAH!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni slh bn la ni..
tukaq kerajaan

Julie Fasha said... Best Blogger Tips

HAHAHHA...jus realized....
sooo cutee...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ahahahahaa.... patut la selama ni tak bunyi...
ahahahahahah

Anonymous said... Best Blogger Tips

besar betul, sekali tengok macam giant cock!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah dap
tukaq kerajaan penang

naim harun said... Best Blogger Tips

Nak pasang satu hal. Nak bawak pun satu hal. :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon2 yang taip Tukaq kerajaan semua Gayboy

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn..
tukaq kerajaan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

julie fasha nk tngok yang lagi ciut x ??? tngok abg punye..lebih kurang je..mulut tuh dah trnganga..meh abg suapkn ngn abg punye yg kiut nie nk ??

MR.VIRGINITY

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku teringat austin power.. hahahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni bukan kete kebal ni SPG lah mangkuk atau erti kata lain Mobile Artilery.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...