Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 3 February 2013

Info : Inilah Rupa Gigi Korang Masa Kecil (3 Gambar)


Gambar kat atas ni merupakan gambar terngkorang semasa bayi. Cuba korang perhatikan gigi tu. Kenapa berlapis-lapis? Ini disebabkan, bila gigi susu korang tanggal, gigi yang dah sedia ada kat bawah gigi susu tu akan mula tertolak ke atas. So, takde pun istilah gigi baru tumbuh.. Tapi gigi yang dah sedia ada yang tertolak ke atas. Hehe..



p/s : Apabila gigi susu tak tanggal, jadilah macam gambar kat atas nih. hoho.. 

Sumber : Here

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

eee

Anonymous said... Best Blogger Tips

eee...

Anonymous said... Best Blogger Tips

fff...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ggg...

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

gigigigig..

18SX:KISAH MALAM PERTAMA PENGANTIN BARU!
WOW:PENGALAMAN PERTAMA MAIN DENGAN AWEK!
PANAS:AWEK GERSANG CARI JODOH DI LAMAN SOSIAL!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

eeeeeeeeeeeeeiwwwwwwwwww.........
baru tau
heheheh...............

Anonymous said... Best Blogger Tips

nice info...patut la kecik2 dulu hairan kenapa gigi boleh 'tumbuh'.. rupanya mmg dok ada siap kat bawah tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

BODOH ASIK2 TULIS tukaq kerajaan... memang btl2 sial

Anonymous said... Best Blogger Tips

cantik ciptaan Allah...sungguh sempurna...

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

slalunye gigi kacip (gigi depan 2 batang) a.k.a incisor, tumbuh masa umur 6-7 tahun. klu gigi susu tu kita x cabut time umur 6-7 tahun, gigi kekal xde ruang utk tumbuh.so, tu yg akan jadi gigi berlapis.

husna farisatul aliya said... Best Blogger Tips

bru tau :) wow....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...