Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 3 February 2013

Kesian : Banduan Wanita Islam Dipenjara Bersama Beribu Banduan Lelaki Di Afghanistan (3 Gambar)


Tahukah anda banduan 650 adalah satu-satunya banduan wanita yang ditahan dipenjara Bagram di Afghanistan di mana penjara ini adalah khusus untuk banduan lelaki?

Inilah hakikatnya yang dialami oleh banduan 650 yang bernama Dr. Aafia Siddiqui. Beliau diculik pihak FBI Amerika pada 30 Mac 2003 di Pakistan atas tuduhan mempunyai hubungan erat dengan Al-Qaeda di mana sehingga sekarang tiada bukti dapat ditunjukkan oleh pihak FBI tentang hubungan yang dikatakan itu.



Siapa Dr. Aafia Siddiqui? Tiada siapa kenal baik masyarkat Malaysia dan Islam diseluruh dunia dan tiada media di mana-mana kerajaan negara Islam yang ingin mengambil tahu tentang Dr.Aafia ini kerana apa?

kerana diri kita ditimpa penyakit wahan dan assobiyah dan otak kita sudah diprogram untuk tidak menganggap umat Islam yang lain sebagai saudara. Buktinya, kita hanya simpati tapi tiada empati. Orang barat pula menganggap nyawa umat Islam tiada nilai.

Jika seorang wanita barat diculik oleh orang Islam setiap hari media di seluruh dunia termasuk negara Islam akan mencanang cerita penculikan itu kerana apa? kerana otak kita diprogram akan kasta orang barat sangat tinggi. Aku mengambil inisiatif sebagai satu tanggungjawab seorang Islam untuk disampaikan kepada masyarakat akan cerita wanita yang difitnah oleh pihak Amerika dan sekutu kuatnya Pakistan yang bangsat lagi bacul.

Dr. Aafia Siddiqui dilahirkan di Pakistan dan menjadi rakyat Amerika merupakan satu-satunya saintis neurologi di dunia yang mempunyai PHD dari Universiti Harvard. Juga mempunyai 144 sijil dan ijazah kehormat dari institusi serata dunia termasuk dari MIT. Beliau juga seorang hafazan al-Quran dan seorang mujahidah. Tiada seorang wanita barat yang setara dan setanding dengan pendidikan beliau.

Beliau diculik bersama 3 orang anak kecilnya selama 5 tahun tanpa khabar berita sehinggalah 4 orang tahanan Bagram yang berjaya melarikan diri mendedahkannya tentang banduan 650 yang tidak ketahui namanya. Mereka hanya mengetahui dia adalah seorang wanita Pakistan dan seorang ibu yang dipisahkan dari anak-anaknya dan setiap hari mereka akan mendengar wanita tersebut menjerit akibat diseksa.

Seterusnya Yvonne Ridley seorang wartawan Britain mendedahkannya secara besar-besaran di sidang wartawan tentang siapa sebenar banduan 650. Sejak dari itu seluruh dunia ingin tahu apa yang telah terjadi kepada Dr. Aafia dalam tempoh 5 tahun tersebut dari 2003-2008 dan apa kesalahan beliau dan kenapa tidak dibicarakan.




Penipuan Amerika tentang tiadanya banduan wanita di penjara Bagram akhirnya terbongkar bersama skrip-skrip ****h untuk meyelamatkan maruah FBI Amerika.

Semasa di dalam tahanan di Bagram beliau diseksa dan dirogol setiap hari dan dinafikan haknya sebagai seorang wanita. Dipaksa menggunakan tandas lelaki dan bilik mandi yang terdedah dan boleh dilihat oleh pengawal-pengawal penjara. Situasi beliau sepanjang penahanan tersebut amat meyedihkan sehingga beliau hilang ingatan. Nasib anak-anaknya selama 5 tahun tersebut juga tidak diketahui oleh sesiapa sehingga sekarang.

Sehingga kini tiada dakwaan tentang kegiatan beliau bersama Al-Qaeda oleh pihak Amerika hanya melainkan dakwaan cubaan membunuh seorang askar Amerika dan FBI semasa di dalam tahanan di Afghanistan.

Amat pelik apabila perbicaraan ini dilakukan di Amerika sedangkan kesalahan tersebut dilakukan di Afghnistan. Juga tiada bukti yang beliau melakukan cubaan bunuh melainkan beliau ditembak di perutnya sesama di dalam tahanan oleh askar Amerika kononnya untuk keselamatan diri.

Bukan sahaja Dr.Aafia tetapi ramai lagi wanita Islam yang diculik oleh FBI dan sekutunya tanpa diketahui dan dibicara dan akhirnya kita hanya didedahkan wanita-wanita ini didera secara seksual seperti di penjara Abu Gharib, Iraq.

Biarlah Dr. Aafia menjadi pemangkin pembebasan untuk wanita-wanita Islam yang ditindas di penjara-penjara Amerika seluruh dunia.

Tiada apa yang dapat aku sumbangkan melainkan doa, menyebarkan kisahnya di blog dan sain petisyen untuk pembebasan beliau. Jika ada yang terbaca silalah klik di link Laman Menarik sebelah kanan sebagai sokongan kepada wanita genius yang tidak bersalah ini.

Juga jangan lupa boikot produk Amerika!! inilah cara jihad yang mampu kita buat di bumi Malaysia. Allah tidak memandang kesannya tetapi memandang usaha kita. Jika di akhirat nanti Allah bertanya apa yang aku telah lakukan untuk saudara-saudara Islam yang tertindas insya Allah aku mampu menjawabnya



p/s : US dan Yahudi laknatullah... 

Sumber : Here

41 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

perhh....mesti best dapat duduk dalam penjara dengan perempuan........aku rela selamanya dipenjara.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodo orang atas aku ni.. Otak letak kat tapak kaki..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ntah. baik buang je otak ko 2. duk myemak je dlm kpala

Anonymous said... Best Blogger Tips

atas skali tu msti cacai bn la tu..xde perikemanusiaan..
tukaq kerajaan

hamada said... Best Blogger Tips

bukan bodo...babi xdak otak

AHMAD said... Best Blogger Tips

boikot produk amerika? lawak paling evergreen........setiap hari cakap boikot produk amerika, tapi setiap hari makan mcd, update fesbuk, tonton rancangan tv amerika..........piirahh....poyo je lebih......

Anonymous said... Best Blogger Tips

Otak ko ni aku rase otak babi kut x de prasaan punya haiwan

f i k r i f a d z i l said... Best Blogger Tips

Kesian.

Ziera Clara Basar said... Best Blogger Tips

Ya ALLAH selamatkanlah mereka..

f i k r i f a d z i l said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
f i k r i f a d z i l said... Best Blogger Tips

Kesian jugak tapi padan muka siapa suruh pergi belajar dekat negara orang kapir... Duduk la kat Pakistan tu senyap2.

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang 1st tu macam babi,

Anonymous said... Best Blogger Tips

Moge2 mndapat ganjaran Allah di akhirat kelak.. Aminn..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sbhanallah..ap nk jdi ngn pmikiran org skrg..

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

ape masalah dia nih.. ergh.

18SX:KISAH MALAM PERTAMA PENGANTIN BARU!
WOW:PENGALAMAN PERTAMA MAIN DENGAN AWEK!
PANAS:AWEK GERSANG CARI JODOH DI LAMAN SOSIAL!

Anonymous said... Best Blogger Tips

fakrifadzil,statement mcm tin kosong!

Anonymous said... Best Blogger Tips

*fikri

Anwar Ibrahim said... Best Blogger Tips

Salah UMNO-BN ni.. tukaq kerajaan!

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang patut boikot, tapi cakap je, Motor jenama Harley-davidson tu bukan ke terang-terang dari Amerika, buatan amerika, kenapa dibeli, dibawa dipasarkan dalam negara ini, cakap je tapi tak buat.

Anonymous said... Best Blogger Tips

sdgkan NABI pon ade ckp cari lah ilmu smpi kat neg china sekalipon .. ilmu ni bkn kat msia @ pakistan jer .. kat mn2 ade ilmu .. x slh menuntut ilmu ..da YAHUDI msh utama org islam ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

nk boikot cmne klau dh still kerajaan bwk msuk brg2 tu..
tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

kasihan perempuan tu, yg num 1 mcm baruah bia ko masok penjara gay nergo baru ko taw apa rasanya. cakap bukan mcm ko dilahirkan sgai manusia,otak je ada, akal mcm lembu

Anonymous said... Best Blogger Tips

sial mcm haram la ko fikri..nama fikri tp ckp mcm anak haram..ko buat la supaya malaysia setaraf havard..aku tgk..then suh anak bini ko stadi mcm dia..mati hidup balik mang ko tak dapat jd mcm dia..anak haram tak de agama ko fikri..ko ni pagan ke hape??...mcm anak sial..emak ko ni pelacur kat lorong mana eh??

Anonymous said... Best Blogger Tips

harap kerajaan pakatan rakyat akan dapat membantu golongan ini suatu hari nanti. sesungguhnya janji kerajaan pakatan rakyat adalah khilafah islamiah...!

Anonymous said... Best Blogger Tips

PR rakyat pun dok kena tarik idung dgn DAP...huhu

laksamana Sunan said... Best Blogger Tips

babi haramjadah amerika dn sekutu kafir nya..tu ler org malaysia nama jer beragama islam tp xnak boikot barangan amerika..dok melantak lg mcdonald dn kfc..asik lg agongkan kuasa barat..fuck u US

Anonymous said... Best Blogger Tips

apahal la korang tetiba cerita pasal politik malaysia yg haprak ni!!??

tukar minda penjajah korang dulu sebelum tukaq kerajaan!

membangun bersama Islam Selari Dengan Sunnah dan Perintah!

Tok Bayang

Anonymous said... Best Blogger Tips

isap kote lagi bagus

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang membangun la sangat...pgila..ari2 buat demo jalanan sebijik macam bodo..dah takda keja lain

Anonymous said... Best Blogger Tips

yaa....tukaq kerajaan 'khalifah umar abd aziz bermata sepet tak basuh berak' yg mempersoalkan kenapa bible takleh guna nama Allah di malaysia.

tukar kerajaan yg mempermainkan surah2 dalam al-quran bertujuan mengaibkan saudara seislam sambil ditertawakan oleh hadirin.

tukar kerajaan yg mengharamkan sambutan maulidur rasul tetapi boleh pulak meraikan sambutan birthday sendiri sambil potong kek di rumah kafir harbi!

tukar kerajaan yg apabila si kafir harbi berkeras nak guna kalimah Allah, dia hanya mampu sebut 'itu dio punyo pasal' tanpa mengecam keras si OKU itu!

tukaq kerajaan yg apabila ditanya mengenai Israel, siap boleh nak protect Israel plak!!

tukaq kerajaan yg anaknya mencadangkan org melayu jugak boleh tukar agama seperti bangsa lain, tetapi menyalahkan media bila terkantoi!

tukar kerajaan yg membuang ahli sendiri hanya kerana ahli itu ikut pergi rombongan ke palestin menyuarakan kesatuan umat islam sedunia!

tukaq kerajaan yg memecat ahli tanpa bela diri kerana takut hilang undi gara2 ahli itu bertegas dalam kes murtad di DUMC


tukaq kerajaan yg dulunya asyik dok mengutuk org lain kroni, tapi Allah dah balikkan balik ke atas golongan ini, anak beranak semua jadi MP!!!

tukaq golongan yg menabur fitnah kemudian lari, bila mangsa terpaksa buat penjelasan, dia konar ke isu lain. baling batu sembunyi tangan. dasar bacul!

tukaq kerajaan yg ada kes sodomi, khalwat dalam keretapi, khalwat dalam hotel perdana bilik 121, khalwat pukul 3pagi!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape yg bestnye gile! org tgh cite psl penyeksaan terhadap wanita islam. yg ko ni tak de kesedaran lgsung

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak habis2 nak gduh psl politik. kalo kite umat islam atau papeponlah agama. kite tetap bersaudara. sbb politik lah antara sbb ummah berpecah belah. haish

Anonymous said... Best Blogger Tips

takyalah ckp poyo. at least kite ade kesedaran. perubahan ptot dilakukan mskipon ckit. tak mungkin akn brubah 100% skaligus. even Allah turunkan ayt ckit2 agar umat islamdpt ikot dgn perlahan2 ape yg disuruh dan ditegar. wallahualam

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape plak cm tu. kalo kite tak berhijrah and dok je kat ngara kite mcm mane islam nk berkembang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

puih. tak abis2. mane2 komen ade je politiknye. tapi hang sendiri tak brusaha utk negara. dok umah, duk komen sane komen cni

Anonymous said... Best Blogger Tips

setujuuii. tok bayang!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm haram. otak kotor. gi bace al quran. bersihkan ckit otak ko ah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

yay. tukaq kerajaaaaaannnnnn yg tak berpaksikan Islam sebagai laandasan kepimpinan. kate je Islam agam rasmi Malaysia.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Asyik nak melaknatkan orang je.. aku tgk blog ni bersepah2 gambor tetek2 besor tu, tak menjahanamkan bangsa ke? stupid dumb dumb!

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymousmelayu memang otak seks

Anonymous said... Best Blogger Tips

Info ni pun blm tentu btl atau tidak... mcm takde bukti sahih je...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...