Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 3 February 2013

Serius : Lelaki Dibogelkan, Dibelasah, Digari Dan Dirakam Oleh 'Gadis' Bernama Measha (4 Gambar)

Lelaki Dibogelkan, Dibelasah, Digari Dan Dirakam Oleh 'Gadis' Bernama Measha.
Seorang 'gadis' yang bernama Measha yang sebenarnya transeksual telah menipu lelaki dan baru-baru dia telah dihadapkan ke mahkamah. Ini kerana Measha disyaki memukul seorang lelaki dengan penyodok, bogelkan lelaki itu, garikannya serta merakamnya sebelum merompak duitnya di New Jersey. Nama sebenar Measha adalah Darnell Logan adalah seorang lelaki yang hidup sebagai 'gadis'.
Gambar agak NSFW kerana lelaki mungkin 'cair' melihat kecantikkan Measha #ROFL

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st 6009

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

ade video x?

kih3!

18SX:KISAH MALAM PERTAMA PENGANTIN BARU!
WOW:PENGALAMAN PERTAMA MAIN DENGAN AWEK!
PANAS:AWEK GERSANG CARI JODOH DI LAMAN SOSIAL!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh sial...btol x anon bawah?

maza said... Best Blogger Tips

aduhh ... hazab!
itu mcm pun ramai lelaki tewas dgn kecantikannya..aderkkk.. hahaha

Mohd Hazim said... Best Blogger Tips

tgk muka dah rasa nak muntah camna leh terkena tipu nie....u...u...uwek!!!!!!

mr.fapson said... Best Blogger Tips

nyesal aku baca dan tgok gmbar nie....

Anonymous said... Best Blogger Tips

xabs2 tukaq krajaan.. bengong nk mampus..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko la bengong nak mamposs!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

DSAI mesti dah merasa ni...hehehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

tuka kerajaan abah kau!!!!!hahahaah..kalau belejar tau plak nk kerajaan pnye..nk plak mintak ptptn..p ah skola,blaja u swasta...apahal nk kerajaan pnye plak..bodo pnye pmbangkang!!hahahahaha...larikk!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak reti bersyukur yg kurniaan Allah, negara dh aman senang nk kerja cari makan...semua nk bantah cam bagus sngt...nak tnya yg korang agungkan sangt si Anuar tu apa jasa terbesar pernah di kasi kt negara ni cuba ckp!...kasi hura hara ada ar...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tul tu...seburuk buruk BN tu pon...kita hidup aman lagi, dia janji semua dia kasi...Pakatan Rakyat ada..HARAMMMMMMMM...!

bOB mISKUAT said... Best Blogger Tips

FAP FAP FAP FAPFAP FAPFAP FAPFAP FAPFAP FAPFAP FAPFAP FAPFAP FAPFAP FAPFAP FAPFAP FAPFAP FAPFAP FAPFAP FAPFAP FAPFAP FAPFAP FAPFAP FAPFAP FAPFAP FAPFAP FAPFAP FAP

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...