Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 5 February 2013

Serius : Manusia 'Terbang' Kini Berleluasa Di Serata Dunia (9 Gambar)

Manusia 'Terbang' Kini Berleluasa Di Serata Dunia.

Manusia ini seolah-olah terbang tetapi mungkin ramai orang tak tahu cara mereka buat sebegitu. Nak tahu jawapannya? Tengok sampai ke gambar terakhir. 


34 comments:

MizZ_AnN said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

hidup bn..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku 1st..hahaha..cmne die wat bai?teruje aku

Anonymous said... Best Blogger Tips

INI SEMUA POYO !

Anonymous said... Best Blogger Tips

nasib si gila blm komen lagi... klu x asik2 komen tukaq kerajaan....

Anonymous said... Best Blogger Tips

xabs tukar krajaan.. bodoh nk mampos.. skolah pon KEBANGSAAN lg mau cite ke? kesian btol dak tu.. hhahhaa

f i k r i f a d z i l said... Best Blogger Tips

Sah pakai setan!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bukan setan, tapi tongkat dan sejadah bawah tu yg ttp rahsia dia, kalau nak tahu bwh sjadah tu ada pelapik yg bsambung dgn tgkat, buatkan tgkat tu jadi kukuh nak mampus, letak gajah pun tak terbalik.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn..
tukaq kerajaan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

haaaa bdak xabis sekolah dh muncul dow.......ni msti bg bontot dia kt si anu2 tuuu...so sbgai blsn kna post tukar krjaan..
hahahaha bdoh bgai pnya bdak

Anonymous said... Best Blogger Tips

TAU TAK PERR...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahahhaahhaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak paham pun..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn..
tukaq kerajaan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

budak atas aku bodoh. pukimak ko

Anonymous said... Best Blogger Tips

cacai2 bn dh memekak la..dh la bwk PSY msuk malaysia habis juta2..bg duit tu kat org yg memerlukan lg bgus..
tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

hidup bn,...bodo x reti bersyukur

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

apesal remove komen kau?

18SX:KISAH MALAM PERTAMA PENGANTIN BARU!
WOW:PENGALAMAN PERTAMA MAIN DENGAN AWEK!
PANAS:AWEK GERSANG CARI JODOH DI LAMAN SOSIAL!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan..macai2 sume org same..poyo!!!!haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq...tukaq..tukaq...cakap pon pelat..wakakakakka

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn...
tukaq kerjaan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tgk gambar last baru paham..
kuat jugak konek org bawah tu sampai boleh support org atas.

Anonymous said... Best Blogger Tips

pkr bodoh...balaci kafir laknat....puihh!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn bodo..
tukaq kerajaan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon gile Tukaq kerajaan x abis2... pasal PSY tu x bace info ke??? tu bukn duit kerajaan @ duit rakyat la bodoh... tu adalah duit sebuat syarikat swasta..... sah dah kene bontot la tu tu sebab komen asik2 tukaq kerajaan... penyikut tegar anuar ibrahim gay boy

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah BN bangsat..
tukaq kerajaan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerejaan..macai bn butthurt..lawan tetap lawan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bkn da bagi ke?brim tu mende?dorg bagi ade pilih parti?xdak kan?akai ada guna la.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hidup BN, Mati DAP,PKR!
Hidup TONGKAT AJAIBBB..!!! ;)

Anonymous said... Best Blogger Tips

yaa....tukaq kerajaan 'khalifah umar abd aziz bermata sepet tak basuh berak' yg mempersoalkan kenapa bible takleh guna nama Allah di malaysia.

tukar kerajaan itu! wajib!

Anonymous said... Best Blogger Tips

yaa....tukaq kerajaan 'khalifah umar abd aziz bermata sepet tak basuh berak' yg mempersoalkan kenapa bible takleh guna nama Allah di malaysia.

tukar kerajaan yg mempermainkan surah2 dalam al-quran bertujuan mengaibkan saudara seislam sambil ditertawakan oleh hadirin.

tukar kerajaan yg mengharamkan sambutan maulidur rasul tetapi boleh pulak meraikan sambutan birthday sendiri sambil potong kek di rumah kafir harbi!

tukar kerajaan yg apabila si kafir harbi berkeras nak guna kalimah Allah, dia hanya mampu sebut 'itu dio punyo pasal' tanpa mengecam keras si OKU itu!

tukaq kerajaan yg apabila ditanya mengenai Israel, siap boleh nak protect Israel plak!!

tukaq kerajaan yg anaknya mencadangkan org melayu jugak boleh tukar agama seperti bangsa lain, tetapi menyalahkan media bila terkantoi!

tukar kerajaan yg membuang ahli sendiri hanya kerana ahli itu ikut pergi rombongan ke palestin menyuarakan kesatuan umat islam sedunia!

tukaq kerajaan yg memecat ahli tanpa bela diri kerana takut hilang undi gara2 ahli itu bertegas dalam kes murtad di DUMC


tukaq kerajaan yg dulunya asyik dok mengutuk org lain kroni, tapi Allah dah balikkan balik ke atas golongan ini, anak beranak semua jadi MP!!!

tukaq golongan yg menabur fitnah kemudian lari, bila mangsa terpaksa buat penjelasan, dia konar ke isu lain. baling batu sembunyi tangan. dasar bacul!

tukaq kerajaan yg ada kes sodomi, khalwat dalam keretapi, khalwat dalam hotel perdana bilik 121, khalwat pukul 3pagi!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukar kerajaan BN. Pilih kerajaan PR

Anonymous said... Best Blogger Tips

u malaysian ppl so stupid..we singaporean gonna kick ur ass in afc cup dis year..go lion mania!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hikmat meringankan badan tahap ke 8
-Ninja3

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...