Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 5 February 2013

Serius : Babun Botak Ditemui Di Zimbabwe (4 Gambar)

Babun Botak Ditemui Di Zimbabwe.
Memang kita jarang nampak haiwan yang botak kerana haiwan-haiwan sering dipenuhi dengan bulu. Tetapi babun yang dirakam ini adalah botak.

32 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

yess 1st.. yg bawah semua baboon botakk haha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang atas ni suke isap tetek baboon botak..hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 1st,,, nk pisang??

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

nabil rif said... Best Blogger Tips

tumpang tanye kt sini ade jual minyak lintah x.......

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha kepala mcm kepala najib botak...

syazmie hamzah said... Best Blogger Tips

sopak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

slh bn ni botakkan babun tu..
tukaq kerajaan

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

comel.. hahaha!

18SX:KISAH MALAM PERTAMA PENGANTIN BARU!
WOW:PENGALAMAN PERTAMA MAIN DENGAN AWEK!
PANAS:AWEK GERSANG CARI JODOH DI LAMAN SOSIAL!

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang nak pisang?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Salah UMNO-BN la ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

penyakit kulit ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm kulit PR punya pemimpin je...hahaha terlebih mkn kerbau pendek

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous
Haiwan tu x de bulu pun ko masih nak salah kan BN... ko ni memang samer bodoh ngan anuar ibrahim suke main ikut bontot... tu pasal bodoh!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

betul tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah BN bangsat..
tukaq kerajaan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

xabs tukaq krajaan.. g buat negara ko sendri boleh? dasar budak mentah.. mak bapak ko pon hntar ko skolah under KRAJAAN.. malu skit..

Anonymous said... Best Blogger Tips

CAM MUKA NAJIB!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah BN bangsat..
tukaq kerajaan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

botak mcm najib !!! SALAH BN !!! BN BANGANG SELAMANYA BRPISAH TIADA !! TUKAQ KERAJAAN !!

MR.VIRGINITY

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pnjg sial puting die .

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukar kjerajaan tak habis2 ! Siapa yg wujudkn sekolah utk ko belajar klu bukan kerajaan . sape ksi ko rumah utk duduk klu bkn kerajaan . sape yg kasi ko makan , klu bkn kerajaan . sape yg kasi ko ko gaji klu bkn kerajaan yf salutkn semua tuhh ?? klu ko tak puasa hati dhn mne2 ahli politik ke hape , atau mmg x puasa hati dgn negara yg ko duduk sekarang ni ! ko p pindah kat afrika ke , serbia ke , bosnia ke . dari situ bru ko boleh thu utgnya ko idup kt Malaysia ni . Tuhan dah kasi kita otak utk berfikir , Tuhan dah ksi ko kemewahan utk idup kt negara ni . apa lgi yg ko x puas hati ??

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko brckp ikut sedap molot je..bkn kerajaan yg bg sume tu ..Allah yg bg sume tu kat aku..Allah yg bg pluang kat aku nk belajar..Allah yg bg aku rezeki mkn..Allah yg bg aku rezeki gaji..klau kerajaan yg bg,xpyh aku susah cr duit nk g blaja dlu,xpyh susa2 cr duit nk mkn..brckp psl Tuhan konon tp ko agungkan kerajaan watpe?n 1 thing,malaysia adalah negara demokrasi,klau kite xpuas hati dgn satu2 parti tu,kite ade hak utk tukar kerajaan..yg ko xpuas hati apahal..lu br blaja nk idup,spender pn mak bpk blikan xpyh la nk sembang kat cni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn..
tukaq kerajaan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha puak BN yg bangang ada ker dia kata semua rezeki yg kita ada skrg ni kerajaan yg bagi..ko bertuhankan BN ker bertuhankan Allah..tu lah kalau dah jahil..ikut sgt puak BN jahil

Anonymous said... Best Blogger Tips

Puak pakatan tuhan mcm2..doa dlm tokong
Doa utk paderi...calit hindu...sembah api...kowtow mendiang...
Dahla tu bodoh nk mampos x bc betol2 komen atas.sama cam nik ajiz ko tu kejap blh guna kalimah Allah swt esok lusa ckp mengarot plak..dulu kutuk madey jd PM sampai kubur la ni dia lak nk jd MB sampai kubur.anwar lak suka dubur.

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha..skali lg macai bn menunjukkan kebodohan..bro,lu kutuk2 nik aziz sma anwar lu tau x lu sudah dosa sma dorg..dosa sesama manusia xkan diampunkan oleh Allah melainkan ko mnx maaf kat dorg sndri..agak2 la nk komen pn jgn smpai kutuk org len..ade bran ke g jmpe dorg mnx maaf ko dh kutuk dorg?pk2 kan la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

cian baboon nie..tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn..
tukaq kerajaan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ini elbino ni. Monyet ni kena penyakit kulit. Takut outbreak je.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kutuk2 la korang kat sini..kat akhirat nanti tak ada ALLAH nak backing mana2 kerajaan pun..ALLAH s.w.t punya kerajaan mutlak..kalo bapa aku parti lain aku parti lain aku tak sanggup nak kutuk bapak aku sendiri la wei...ingat..sebab lain parti lain ideologi lain amalan kita berpecah...dan berpecah syok sendiri dalam perpecahan..sakit otak aku nengok mende ni..main taik yahudi....makan taik yahudi pastu sama-sama gaduh pasal main taik Yahudi..

Roslina Bulie said... Best Blogger Tips

Haha..X stress POwn

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...