Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 7 February 2013

Serius : Apa Yang Berlaku Selepas Banjir Musim Sejuk? (3 Gambar)

Apa Yang Berlaku Selepas Banjir Musim Sejuk?
Kalau banjir kilat atau banjir biasa ini takkan akan berlaku, tetapi apabila banjir musim sejuk ini apa yang berlaku selepas itu.

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bahayaa tuu..tajaaaamnnnyerrrr

Anonymous said... Best Blogger Tips

pergghhhhh klau kena tu konpem tembus tuuuuuuuu

Anonymous said... Best Blogger Tips

banjir kat malaysia slh bn sbb xbuat perparitan yg btul..
tukaq kerajaan

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

kalo kene, adakah akan terbelah dua?

hehe!

PANAS:GAMBAR NORA DANISH DICIUM!
SADIS:PENYANYI DIKENDURI OLEH PEMINAT!
BERITA:KESAN KOYAK PADA KEMALUAN GADIS!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mazeer mohamad melayu gila seks. takde artikel ilmiah. nak tarik perhatian suh masuk blog dia dgn citer seks

mazeer mohamad melayu gila seks. takde artikel ilmiah. nak tarik perhatian suh masuk blog dia dgn citer seks

mazeer mohamad melayu gila seks. takde artikel ilmiah. nak tarik perhatian suh masuk blog dia dgn citer seks

mazeer mohamad melayu gila seks. takde artikel ilmiah. nak tarik perhatian suh masuk blog dia dgn citer seks

mazeer mohamad melayu gila seks. takde artikel ilmiah. nak tarik perhatian suh masuk blog dia dgn citer seks

mazeer mohamad melayu gila seks. takde artikel ilmiah. nak tarik perhatian suh masuk blog dia dgn citer seks

aku azian.. said... Best Blogger Tips

anon 18:41 sengal!!!!!!!! sistem perapritan elok mcm mne pon, kalau org2 yg xde ksedaran tntg kbersihan mcm ko, buang smpah sepah2 smpai parit trsumbat xgna jgk.. buat la parit besar mcm mne pon, tsumbat jgk...bnjir jgk.. sblum jari jemari 2 menaip, pikir dlu.. kalau tukar kerajaan pon, kalau perangai serupa tu lah, banjir sepanjang hari,, bkn bnjir skejap2....

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

ooo macam tu ke... tapi jangan klik kat sini serius takde gambar bogel

Anonymous said... Best Blogger Tips

abis tu rkyt malaysia yg ske buang smph tu bwh kerajaan mne?bn kan..dorg xreti nk didik rkyt jd manusia berguna..jd,
tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

mamat tukaq kerajaan ni bongok btul la, klau nk berpolitik jgn la kat blog ni..pi ;a kat blog pilitik hang tu.mmg stress bkk ASG skrg ni sbb ader mamat ni.. Admin,do something..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn..
tukaq kerajaan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn sebab bagi makan kat anon 16.25...patut dihambat je ke somalia...menyemak hidup kat sini...

tukaq anon 16.25 ke somalia!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon yg asyik tukar kerajaan tu penjilat buntot anwar al juburi..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn..
tukaq kerajaan..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...