Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 5 February 2013

OMG : Acara-Acara Sukan Olimpik Pedalaman Di India Yang Pelik (10 Gambar)

Acara-Acara Sukan Olimpik Pedalaman Di India Yang Pelik.
Sukan Olimpik Pedalaman Di India ini tidak seperti sukan yang anda tengok di kata TV kerana acaranya memang agak esktrem. Sukan ini dipanggil Kila Raipur Sports untuk semua peringkat umur. Sukan ini selalu disambut oleh jutaan penduduk Punjabi di seluruh India. Selain itu atlitnya mencecah seramai 4,000 orang setiap tahun pada bulan Februari. Mari lihat sendiri apa acara yang dipertandingkan di sukan Olimpik ini.

23 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st

nabil rif said... Best Blogger Tips

tumpang tanye kt sini ade jual minyak lintah x.......

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua dalah bn..
tukaq kerajaan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

lawak. hahaha!

18SX:KISAH MALAM PERTAMA PENGANTIN BARU!
WOW:PENGALAMAN PERTAMA MAIN DENGAN AWEK!
PANAS:AWEK GERSANG CARI JODOH DI LAMAN SOSIAL!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni suma salah mamat tukaq kerajaan.. betukaq kpd gayboy! wakakakkakka

Anonymous said... Best Blogger Tips

salah BN!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau buat olimpik dekat india, mesti acara ni masuk. dan acara skuash tak akan masuk olimpik sampai lah nicol david pencen, baru akan masuk.

-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

sukan negeri PR...duit dah xda asyik dok wat bendera n kain rentang hehehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

wat bendera ngan kain rentang pkai duit sndiri mmg la abis..lain la ade 1 parti tu pkai duit rkyt,mmg la xkn abis..byr cukai ambk wat kain rentang..oh lupa ko bdk skola lg mne de byr cukai2 ni..smbg lbeh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn..
tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Si anon tukaq kerajaan ni memang x de otak... Dasar Gayboy

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah BN bangsat..
tukaq kerajaan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

xabs tukaq krajaan.. g buat negara ko sendri boleh? dasar budak mentah.. mak bapak ko pon hntar ko skolah under KRAJAAN.. malu skit..

Anonymous said... Best Blogger Tips

pgi mampus sme ko..
tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah BN bangsat..
tukaq kerajaan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 12:31 bangang.. kerajaan ngan parti politik pun tak tau beza... hak tuih....

Anonymous said... Best Blogger Tips

klu tukar kerajaan kite nnt jd negara ape wey?huhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tu sekolah "Malaysia" la bodoh. Bukan sekolah kerajaan. Ko nie punya bodoh taktau ape ape jgn tunjuk hebat.
Tugas Kerajaan buat sekolah supaya rakyat senang. Pegi mati la nak pangkah ape pun. Tu hak mutlak rakyat

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yakin jer ko duit sendiri...puiiiiii!!!

Yg berdemo bas2 sewa sapa nk byr??
Ceramah byr hairie othman rm50 000 sapa nk byr??
Jet anwar sapa nk byr??
Bas dgn massage chair sapa nk byr?
Anwar keje ape??
Yg aku tau china doll mmg byr sendiri la...

Ke mmg pkai duit sendiri sb dah rompak rakyat pakatan bodoh cam ko?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Negara yg dilaknat Allah swt krn menjual kalimahNya..
Kerana kebebasan beragamanya...
Kerna pluralisme nya....
Kerana menghalalkan zina pemimpinnya...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kerajaan indon x dpt pon buat rakyatnya senang...lagi pulak indon lg byk emas dan hasil negara banding indon...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn..
tukaq kerajaan..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...