Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 7 February 2013

Cool : Apa Nak Buat Dengan Bekas Coklat Nutella Yang Kosong? (5 Gambar)

Apa Nak Buat Dengan Bekas Coklat Nutella Yang Kosong?
Dapatkan bekas kosong Nutella dan kemudian kita buat seperti di bawah ini.

21 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

cool

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak cube gak la

Anonymous said... Best Blogger Tips

good idea..

Anonymous said... Best Blogger Tips

menarriiiikkk..boleh try ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

nutella halal ke tak?

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

bulat2 tu ape?

#BANkami

Anonymous said... Best Blogger Tips

nutella halal la bhai

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu la,duduk bwh kerajaan bn mne nk tau halal ke haram..sume men togok je..
tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko tu dok bwh kerajaan kapir ke hah ? ko p lah tukar kerajaan , ehh x yh tukar kerajaan tukar kerakyatan ko skli . ko p idup kt afrika ke , serbia ke , bosnia ke .. okay gk .

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

WOAH!!!! SODAPPPPP!!

PANAS:GAMBAR NORA DANISH DICIUM!
SADIS:PENYANYI DIKENDURI OLEH PEMINAT!
BERITA:KESAN KOYAK PADA KEMALUAN GADIS!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Haram memberi undi kepada parti yg melacurkan kalimah Allah kepada agama lain!

Haram memberi undi kepada parti yg melacurkan kalimah Allah kepada agama lain!

Haram memberi undi kepada parti yg melacurkan kalimah Allah kepada agama lain!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ok back to topic...

aku ingatkan botol tu yg nak digunakan. rupanya sisa coklat. kalau aku, aku amek roti sapu sisa2 tu sambil tgk tv. :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn..
tukaq kerajaan...

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

ooo macam tu ke... tapi jangan klik kat sini serius takde gambar bogel

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni suma salah pembangkang..
tukaq kerakyatan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn...
tukaq kerajaan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yang bulat-bulat tu cereal jenama Cheerios

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalimah ALLAH untuk semua..semua makluk kpunyaan die. Kalimah ALLAH bukan untuk org islam je...pk2 la ye

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcmtu kosong ke namenye? adoiiiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

Org kapir ke islam ke,tuhan tetap 1, Allah tuhan untuk semua,bkan utk bangsa melayu je...

Anonymous said... Best Blogger Tips

korg sesuka hati je biarkan nama ALLAH boleh diguna sesuka hati oleh agama lain..korang pernah ke baca bible..sah2 la dorg lebih agung-agung kan tuhan dorg..itu menunjukkan seolah-olah dorg merendahkan keagungan ALLAH..bukan kalimah ALLAH untuk semua..tapi kita semua yang milik ALLAH..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...