Kongsikan Entri Kami

Friday 10 June 2011

Usian BOLT akan bermain untuk Manchester United??


Siapa tak kenal manusia paling pantas di dunia ini dan juga pemenang rekod 100M dan 200M dunia. Gilerrr memang laju la dia ni. Si pelari ini telah menyatakan yang dia ingin sangat-sangat untuk bermain bole sepak selepas dia bersara dari acara balapan. Dan dia dengan confidentnya berkata dia sangat berpotensi untuk bermaiu untuk Manchester united. Bolt memberitahu BBC "Saya memang nak cuba bermain bola sepak selepas bersara kerana saya dah menonton orang bermain dan saya rasa saya mampu bermain juga.
Dia menyatakan yang dia tak sabar untuk bermain dan ya dia memang cukup bagus untuk bermain dengan Manchester United. Ini kerana saya sangat laju dan juga memiliki sedikit skill. 
Usain Bolt telah mengejutkan dunia dengan kepantasan di atas balapan dan dia rasa dia akan melakukannya juga untuk Manchester United. Dia pernah melihat MU main live pada tahun 2009 dan juga memberi tips sprinting kepada Christiano Ronaldo.



sumber : straitstimes.com

1 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

boleh kejar bola ke dia?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...