Kongsikan Entri Kami

Tuesday 7 June 2011

Gempar!! Ryan Giggs Meniduri Adik Iparnya Sendiri.


LONDON: Adik Ryan Giggs semalam meninggalkan isterinya selepas mengetahui bintang bola sepak Manchester United itu menidurinya berulang kali selama lapan tahun.
Rhodri Giggs, 34, begitu kecewa akibat perbuatan abang dan isterinya, Natasha, 28, yang dikahwininya 10 bulan lalu.

Sementara itu, Ryan, 37, berusaha menyelamatkan perkahwinannya yang sebelum ini terjejas berikutan pendedahan skandalnya dengan model, Imogen Thomas.
Rhodri dipetik sebagai berkata semalam: “Saya berada bersamanya (Natasha) Sabtu lalu. Tetapi kini, saya sudah meninggalkannya.” Pendedahan skandal seks Ryan dengan Natasha terbongkar, kelmarin.

Beberapa rakan baik Rhodri, termasuk pelakon televisyen, Will Mellor, pengapitnya ketika dia melangsungkan perkahwinan berada bersama-samanya ketika dia mengumumkan keputusannya, semalam.

Seorang rakan berkata, dia begitu kecewa kerana ditipu oleh abang dan isterinya sendiri.
Rhodri berkata: “Saya begitu mengenali abang saya. Memang ada masa hubungan kami baik dan ada masa tidak. Tetapi ini yang paling buruk.” Memang dia mengesyaki ada sesuatu yang berlaku antara Ryan dan Natasha tetapi tidak menyangka ia sampai ke tahap melakukan seks.

Sementara itu, Ryan yang sebelum ini terkenal dengan imej bersihnya, berada di Sepanyol dalam usaha untuk menyelamatkan rumah tangganya.
Bintang bola sepak yang berpendapatan �80,000 (RM400,000) seminggu itu berlepas dari Manchester dengan jet persendirian untuk bersama Stacey dan anak mereka, Libbby, lapan, dan Zach, empat.

Ryan yang dilantik menjadi duta Unicef dan pernah menerima anuguerah Personaliti Sukan 2009 BBC pernah mendakwa keluarga adalah yang paling penting dalam hidupnya. - Agensi
p/s : Kes dgn Imogen pon blom selesai, now dah kantoi yang lain plak.. dgn isteri adik sendri plak tuh.. ish2.. teruk benor....
Sumber: Metro

1 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...