Kongsikan Entri Kami

Thursday 9 June 2011

Gambar Skandal Ryan GIGGS dan Natasha (isteri adik Giggs) tersebar luas di Wales

Gambar Nastaha Giggs skandal dengan Ryan Giggs, Pemain Femes dari MUFC ini telah tersebar luas semalam dalam THE NEWS OF THE WORLD. News ini menyatakan Ryan Giggs telah menghabiskan malam bersama Natasha di real estate agen Natasha pada 9 April. Pada masa itu, Natasha dah pun berkahwin dan mempunyai anak dengan adik Giggs. Tabloid ini juga menyatakan Giggs telah berselingkuh semasa Stacey, isteri Giggs sedang hamil.

Mereka telah berkenalan sejak tahun 2003 dan sering bertemu di hotel selepas pertemuan pertama mereka menurut seorang kawan Natasha.




"Aku tahu itu salah. Ini adalah pengkhianatan terburuk. Saya cuba untuk mengakhiri. Tetapi, hubungan saya dengan Ryan seperti addicted. Apa saja katanya, saya lakukan. Saya tidak mampu mengatakan tidak,’’ ujar kawan Natasha menirukan pengakuan Natasha.

p/s : ish3x apa cerita sebenarnya..siapa suka siapa ni? hihi



sumber : lingkarmerah

1 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

firstttt

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...