Kongsikan Entri Kami

Thursday 9 June 2011

China bakal menjual Robot Seks yang bercakap dan BERPOSING.

inilah robot seks yang boleh bercakap itu
Sebuah perusahaan di China baru-baru ini mengeluarkan produk robot yang boleh diajak untuk swwet talk. Menurut company ini, robot ciptaan mereka boleh mengenali wajah dan suara si pemilik dan mampu diajak bicara.

Sebagaimana diberitakan Orange, Rabu (8/6), robot setinggi 1,6 meter itu memiliki kulit realistik dan otot yang dibuat dari gel silikon. Tambahan lagi, tulang belakang robot ini dibuat dari bahan besi.


Love Sex Company adalah company yang memperkenalkan produk robot seks ini. Manager perusahaan Love Sex Company, Li Jian menyatakan, robot yang mereka pasarkan berharga £3.000.

“Kami mencipta robot-robot wanita ini untuk para lelaki dari kalangan eksekutif  tinggi yang terlalu sibuk dengan pekerjaannya sehingga tidak ada waktu untuk bertemu dengan wanita,” ujar Li Jian.

Sebagai tambahan, para pembeli boleh memilih wajah dan posture tubuh robot yang dia idam­kan. Setelah itu, robot yang dipe­sannya akan diprogram khusus agar dapat mengenal wajah dan suara si pemilik. Selain itu, robot ini boleh diajak berbicara dengan memilih bahasa yang diingini. WAhhhhhh bahasa KELANTAN? SARAWAK? IBAN? hehe

Dengan bantuan remote control, robot seks ini boleh disuruh bergaya dengan pelbagai po­sisi sesuai  dengan kehendak pemiliknya. Bahkan, di beberapa bahagian tubuhnya boleh bergoyang (macam dangdut??), tambah Li.


sumber : lingkaranmerah

Ini ada gambar-gambar robot seks yang lain di dunia. Memang sangat famous di luar negara. 



p/s : LELAKI apa macam robot seks ini? haha..sungguh bahaya ..memang ada rupa macam manusia dan memang tak dapat dinafikan mereka ini agak seksi dan cun juga.aduh...


7 comments:

vampire's lovex said... Best Blogger Tips

hoooo dunia..dunia

kak tie said... Best Blogger Tips

apa dah jadi ni

nurshaf said... Best Blogger Tips

china2, negara yg paling ramai muslim,

Anonymous said... Best Blogger Tips

not china, indonesia laaa plg bnyk muslim...

Anonymous said... Best Blogger Tips

utk golongan sangap n loser boleh la beli/guna robot nie.

shah said... Best Blogger Tips

salah silap terkepit zakar putus pulak wkwkwk

sofuckYEAH said... Best Blogger Tips

LOL, manada china pling bnyk muslim..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...