Kongsikan Entri Kami

Sunday 5 June 2011

Terkini!! Pemandu Teksi Kuala Lumpur minta penumpang bayar dengan SEKS!!


INILAH.COM, Kuala Lumpur – Seorang perempuan melaporkan pemandu teksi memaksanya melakukan seks sebagai ganti bayaran taksi.

Perempuan berusia 48 tahun itu memiliki seorang suami yang mengidap stroke sejak 2005. Akibat penyakit itu, sang suami menderita sejumlah penyakit komplikasi sehingga harus mendapatkan rawatan di pusat haemodialysis, tiga kali dalam sebulan.

Suatu hari, tetangganya mengenalkannya pada seorang pemandu teksi yang kemudian memerlukan jasanya untuk menghantar sang suami. Mulanya, perempuan itu membayar tambang teksi. Namun lama-kelamaan, si pemandu ini menolak dibayar dan rela menghantar dengan percuma
.
“Saya fikir telah bertemu orang baik. Namun kemudian, saya baru sedar apa yang sebenarnya dia inginkan,” ujar perempuan yang melaporkan pemerkosaan itu.

Menurut laporannya, pemandu berusia 64 tahun itu berulangkali memaksanya berhubungan seks di dalam teksi. Saat sang suami menjalani perawatan, si perempuan itu berhubungan seks dengan si pemandu. Bahkan juga di rumah si perempuan itu.

Sang suami menyedari ada yang tak kena, tapi memilih diam kerana memerlukan jasa si pemandu. “Saya tahu ia berniat buruk terhadap isteri saya. Tetapi dia rela menghantar saya dengan percuma dan saya sedar pasti dia ingin mendapatkan balasan,” ujarnya.

Perkara tersebut telah berlangsung selama tiga tahun, sebelum si pemandu menghilang tanpa jejak bulan lalu. Akhirnya, si perempuan melaporkannya ke polis atas tuduhan pemerkosaan.

p/s : Kadang-kadang memang kesian dengan orang tak mampu..terpaksa melakukan pelbagai cara untuk teruskan hidup. Doa-doa agar mereka akan hidup yang lebih baik..dan harap pemandu itu dapat ditangkap.

7 comments:

vampire's lovex said... Best Blogger Tips

dah tiga tahun baru nak lapor..huuu selamat x ngandung..

Anonymous said... Best Blogger Tips

pompuan tu yg bodoh kan?

Anonymous said... Best Blogger Tips

nasib dorang belum buat apa2 lagi kan..kesian pompuan 2

Anonymous said... Best Blogger Tips

blum buat ape...da 3 taun tu..bru nk lapor.tu pn sbb driver tu hilang. kalo driver tu forever kt ctu cmana.... bongok punya bini.

Farred Burn said... Best Blogger Tips

dia terpakse kowt...jgn laa pandai2 ckp org bodoh...kalu mende ni jd kat korg macam mne..ckp bia laa berhati perut sket...bodo laa rakyat Malaysia mcm ni...dah laa xbermuka...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mungkin tidak kena pada diri sendiri atau keluarga terdekat, kita boleh tulis macam tu.

Pernah kalian hitungkan nasib kalian yg lebih baik dari keluarga itu?

Mungkin ini salah satu dugaan bg kita yg selamat.. cubalah cegah yg boleh mengugat rumahtangga dan keluarga anda. :D

My wonderful journey said... Best Blogger Tips

kesian ada geram pun ada......byk lagi alternatif yg boleh dier minta tolong selain dr pemandu teksi tu.......

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...