Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 18 December 2013

WTF : Model China Muat Naik Proses Pembedahan Plastik Dirinya Di Korea Selatan (16 Gambar)

Model China Muat Naik Proses Pembedahan Plastik Dirinya Di Korea Selatan.
Model ini kini sangat terkenal kerana kecantikkan rupa dan susuk badan. Dia juga dengan beraninya menyatakan semua ini adalah kerana pembedahan plastik yang dilakukannya semasa di Korea Selatan. Dia juga muat naik gambar sepanjang proses dia menjadi dirinya sekarang. Baginya 'No Pain, No Gain'.

Sebelum

Membuat perjanjian kontrak di Korea Selatan

Proses pembedahan bermula:

Inilah dirinya sekarang :

21 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tak cantik pun

Raja Anon Utara said... Best Blogger Tips

ok lah.. dah boleh cari makan ngan modeling..

Anonymous said... Best Blogger Tips

apalah semua plastik..best sgt ke..dh tua sideeffect

Anonymous said... Best Blogger Tips

celah kangkang tu dia bedah apa?

Fãūzí Juän said... Best Blogger Tips

buat ape pakai bahan terbuang...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 12:24 ..tu bedah kasik otot2 kat situ tambah kuat!!

RIFZA said... Best Blogger Tips

Its all fake

Anonymous said... Best Blogger Tips

WTF : 16 GAMBAR MODEL PAKAIAN RENANG TERLUCUT PAKAIAN!




















































Anonymous said... Best Blogger Tips

Admin!ko ni memag x igt nk mati kn.tiap2 ary ko post gmbr betine sparuh bogel.bgs.saham nerake sume skag dbahu ngko.woi bodo, kalo ko nk cri rzki pn cri yg halal.xpyg nk mnmbhkn dose org2 laki tgk aurat betine ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Admin, mohon ko pk la msk2.bek ko tutup blog ni sblm ko kiok.tiap2 ary ko dpt saham dose.nanggung la ko dose org len!

Fãūzí Juän said... Best Blogger Tips

kalau ko rase berdose tengok x payah la tengok....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fauzi Juan pun buat pembedahan plastik... dia buang kote ganti pepet sbb dia nak jadi maknyah... auw! mcm sial lahanat!

-Presiden KoTe

sue said... Best Blogger Tips

Giler lah..... nanti dpt anak tak secantik mama .....plastik.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon sue 23:31 beruk atas ni anak tabung uji!

-Presiden KoTe

Anonymous said... Best Blogger Tips

pada saya, wajah asli beliau juga sudah cantik, nampak eksotik. sekiranya beliau mencuba nasib berhijrah ke negara caucassian, wajah sebeginilah yang dicari-cari di sana. tidak usah habiskan ribuan ringgit, malah dapat berganda2 pula.
-humane

Anonymous said... Best Blogger Tips

bkn tuhan tentu dosa pahala org weiiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah la kau humane!
muka burok ada hati nak komen muka lawa!
kimak kau mcm babi!

-sue

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku memang dah potong kote, ganti dgn pepek. kau ade?
-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

mati la kau Fauzi!

-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

ameba adalah seorang pondan! dia suka hisap kote bangla!
-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

tetek dia tu pun tipu tu... besar sangat macam bola!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...