Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 15 December 2013

Serius : Ayam Dengan Bulu Kerinting Kini Menjadi Sensasi Di Internet Seluruh China (8 Gambar)

Ayam Dengan Bulu Kerinting Kini Menjadi Sensasi Di Internet Seluruh China.
Ianya menjadi sensasi kerana spesies ini jarang ditemui. Ayam ini adalah milik seorang penduduk di Henan, Zhang Yang. Menurutnya ayam ini keluar dari telurnya pada bulan April lepas dan ianya kelihatan seperti seekor ayam biasa. Namun, semasa proses pembesaran, bulu ayam ini kelihatan semakin pelik seolah-olah baru keluar dari salun untuk membuat rambut kerinting. Sejak dari hari itu, ramai orang datang ke Henan untuk melihat keunikkan ayam ini. Menurut pakar, bulu ayam ini begitu kerana genetik yang bercampuran. 

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

bulu ayam camni 20 thn lps aku dh tgk.. ape yg peliknye..?

http://www.marketglory.com/strategygame/taophique

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg ko tgok tu bkan bulu ayam tp bulu mak kau macibai!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

yup! bulu apam mak dia memang kerinting macam lahanat kena cucoh petrol!
pi mampos kau anon 10:04 babi!

Anonymous said... Best Blogger Tips

nama dia taufiq kot..

Fãūzí Juän said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Fãūzí Juän said... Best Blogger Tips

korang ni kan suka sngat guna ayat2 yg kurang sopan...aku bukan ape , aku takut ayat2 yg korang selalu guna pakai tu akan merosakan generasi2 muda yg baca komen2 korang...



Yang Benar
-Fauzi Juan Rodrigues

Anonymous said... Best Blogger Tips

fauzi juan belagak amlim mcm fundex mak dia!
generasi abah lu!

Presiden Kesatuan Anon Tanah Melayu said... Best Blogger Tips

dah mcam ayam kfc aku tengok..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ayam bapak kau kfc mcm tu!
tongong mcmc babi!

-Albert Enstein

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg mencarot ni smua buadak2 berhingos lg..xmatang..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...