Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 19 December 2013

OMG : Kecantikkan Guru Korea Selatan Ini Telah Menjadi Sensasi Di Internet (15 Gambar)

Kecantikkan Guru Korea Selatan Ini Telah Menjadi Sensasi Di Internet.
Rupa Cantik + Badan yang langsing dan Pandai. Ini adalah pilihan gadis semua lelak. Betul? Gadis yang berusia 28 tahun ini dipanggil Hyun Sun adalah seorang cikgu atau kita panggil pensyarah di sebuah universiti negara itu. Yang pasti dia sangat terkenal di negaranya. Gambarnya kini tersebut di seluruh dunia oleh pelajarnya sendiri. Jadi apa macam kalau ini adalah pensyarah anda? 

27 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

pertama

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hehehe...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fake plastic

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apuuuu Stress Amat Tok....

Anonymous said... Best Blogger Tips

fap fap la student

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang kena gangbang la jawabnya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

nose job, jaw job,eyes job. tak bosan ke mengadap plastik

Anonymous said... Best Blogger Tips

kering betul bdn dia...senang patah2 kn..

Anonymous said... Best Blogger Tips

pilihan semua lelak??
spesies baru ke??

Anonymous said... Best Blogger Tips

muka mak anon 17:31 burok mcm lahanat sb tu dia tuduh pempuan cantik plastik!
pi mampuih la hang! cam haram!

-Presiden KoTe

Anonymous said... Best Blogger Tips




WTF : 23 GAMBAR BIK MAMA MAIN DENGAN PENGUIN!





























































Anonymous said... Best Blogger Tips

kenapa haku tak tahan nengok gambar no.3...
arghhhh calm down my dragon calm down...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mantap jugaakkk..




(Fauzi Juan)

Anonymous said... Best Blogger Tips

hapuskan pembedahan plastik. kembalikan hudud, hidup TGNA!

-anon pengkalan chepa

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedap je nampaknya....mmsccasssff...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tutup la blog ko ni admin.blog ko ni da jd tmpt org tgk gmbr aurat prmpuan, tmpt maki hamun ssme org Islam.ape faedhnye admin oii.ko nk jwb ape dpn Allah nt?taubat la.post yg elok2 je sudah la.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ak sokong anon 18.17. Dan hukum hudud dlksnkn.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kima kau la anon 10:45! kau pun ada saham tgk citer lucah ni!
kimak nenek kau la!

-tak sokong sapa2

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon di atas suma anak babi, takde otak!
- Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fauzi Juan anak tiri babi

-Bapak Babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Saya memang suka makan babi, kau ade masalah?
-Fauzi Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

ah ank babi lagi lawa dri minah ni dah laa berak x basuh
-persatuan pngguna babi sekolah-

Anonymous said... Best Blogger Tips

plastik !!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

plastik !!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

muka sah plastik

perawatan kecantikkan said... Best Blogger Tips

cantiknya alami apa hasil medis nich ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pergunakanlah bahasa indonesia yang baik dan benar, serta pergunakan bahasa yang sopan jika anda merasa orang yang terdidik :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...