Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 15 December 2013

Serius : Gadis Terkejut Dengan Hantaran Yang Pelik Ke Rumahnya Di China (6 Gambar)

Gadis Terkejut Dengan Hantaran Yang Pelik Ke Rumahnya Di China.
Seorang kawan luar negara perempuan ini telah menghantar sebuah penghantaran mel dalam kotak ke rumahnya. Selepas dia membuka kotak itu, dia mendapati senjata api serta peluru terkandung dalam kotak itu. Yang lagi mengejutkan adalah lesen untuk memiliki senjata api yang tertera bawah namanya sendiri. Menurut sumber, kemungkinan kawan luar negara itu adalah kenalan kakaknya yang mana dia bertemu semasa melancong. (lelaki dalam gambar no.2)

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pertamaxxxxxxxx!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pertamax kimak kau cibai!
gambar senapang 1... gambar amoi 10!
cam kimak je!

-Fauzi Babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau la org hntr hadiah cmni kat ak, best bawak g main paintball ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

kepala hotak kau main paintball...



-Nuck Juan Latiff

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 14:29 bangang!

-Latiff Burgibar

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa yg bangangnye, pakai senapang tu 'paintball' org mcm korg, kurang skit masalah negara

Anonymous said... Best Blogger Tips

Senjata api? dapat lesen lagi?
Mungkin orang tu, V.I.P. ataupun orang penting, jadi tak salah memiliki senjatapi bagi sesebuah negara.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Giler arr..dpt hantaran macam nie.Kalau dapat rifle M-16 atau M-4,apa nk buat dgn senjata tu? Nak bunuh org ke atau nak buat main?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Korang yg kt atas ak ni sume konpem konek kecik.

Isteri gersang

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas ni pantat dah tersumbat dgn gabus.
mohon korek.

-Suami Menyesal Tak Sudah

Fãūzí Juän said... Best Blogger Tips

best la dpt senapang mcm tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

TERBARU : 20 GAMBAR MARIA OZAWA MALAYSIA BERBIKINI

Anonymous said... Best Blogger Tips

fauzi babi

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...