Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 18 December 2013

Serius : Koleksi Gambar Ahli Samurai Jepun Yang Sebenar (15 Gambar)

Koleksi Gambar Ahli Samurai Jepun Yang Sebenar.
Kita biasa lihat ahli samurai dalam filem tetapi itu dah dimodenkan. Tetapi ini adalah gambar sebenar mereka yang bergelar 'Samurai' pada suatu ketika dahulu di mana mereka adalah antara yang digeruni oleh pihak lawan. 

21 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

first ...!! hahahahaha

Raja Anon Utara said... Best Blogger Tips

nie lah rupa pahlawan sebenar.. macam aku juga.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko tu keyboard warriors je..sedar sikit

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hebat hebat samurai, tapi tetap kalah juga dengan musuh ketatnya NINJA.
Kerana bila bertarung, Samurai menggunakan perisai yang hampir meliputi tubuhnya, berbanding ninja yang tidak menggunakan sebarang perisai.

Anonymous said... Best Blogger Tips

WTF : 16 GAMBAR MODEL PAKAIAN RENANG TERLUCUT PAKAIAN!








































Anonymous said... Best Blogger Tips

gmbar ni kalo aku ltak kt dlm fb, msti awek korea aku mengamuk

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anwar Ibrahm lagi hebat!
dia samuraikan bontot Saiful!
steady Dato!
-Fauzi Juan

sue said... Best Blogger Tips

Dah....dah lah tabur fitnah....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fauzi Juan memang kaki fitnah!
-anon jujur

Anonymous said... Best Blogger Tips

rasanya ada beberapa gambar yang menggunakan teknik recolor seperti gambar2 terakhir. agak lucu melihat pakaian mereka kelihatan sungguh ceria tetapi berwajah kelat. atau itu cuma persepsi saya.
-mymy

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Tak sangka ada samurai perempuan. Cute jer. :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anwar Berahim lagi hebat.. sondol guna pedang samurai dia kat bontot saiful..

laksamana sunan said... Best Blogger Tips

anon kt atas ni komen mcm celaka..wat dpt dosa kering jer ko ni..cermin diri dl dh bagus sgt ker?

saifullah said... Best Blogger Tips

fauzi juan..mlm lak jd fauziah@ jee jual bontot...dh x laku bising@ lak melalak kt sni..cian mak bapak ko dpt anak mcm ko ni..

sue said... Best Blogger Tips

Oooo...barutau anon 1307 kaki skodeng tau semua hal dlm kain anwar...dasat.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kimak kau la sue! kau pun jual buntot kat abg non ka?

-mymy

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dubor Fauzi berkurap, berak tak cuci, pergi main emak org
- Bapa Fauzi Juan bekas pondan hisap kote

Anonymous said... Best Blogger Tips

kurang ajar kau bapak!
-Fauzi Juan anakmu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fauzi Juan jual bontot pukimak sial! gay burit berkurap sumbang mahram pantat adik sendiri!
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku dh pi tgok movie 47 RONIN mmg terbaik lakonan keenu reeves..rupanya kisah 47 samurai yg dihukum bunuh tu based on true story

Anonymous said... Best Blogger Tips

suka ahti kau je true story! kau idup ke masa tu????

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...