Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 17 December 2013

Cool : Camourflage Atau Penyamaran Askar Dengan Alam Semulajadi Yang Mantap (10 Gambar)

Camourflage Atau Penyamaran Askar Dengan Alam Semulajadi Yang Mantap.
Ini menjadikan askar ini seperti masuk ke dalam alam semulajadi. Mantap!
 

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

abg askar plak..emm tegap..babi admin pagi2 buat terangsang
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

-setiausaha presiden KoTe

Raja Anon Utara said... Best Blogger Tips

ini photoshop lah

Anonymous said... Best Blogger Tips

WTF : 13 GAMBAR BIK MAMA MAIN DENGAN PENGUIN!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini betul lah
#Raja Anon Selatan

Anonymous said... Best Blogger Tips

predator!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ada "rumours" mengenai 2,000 tentera lahanat sulu nak buat serangan kedua lagi di Sabah, mohon ATM ambil langkah seperti di atas, tempatkan anggota tentera "camourflage" bagi menghadapi serangan jika benar.

Anonymous said... Best Blogger Tips

setiausaha kote menghidap AIDS! sila berhati2 dgn binatang ini.
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

baik en. ameba
kami tidak akan berjimak dgn setiausaha kote lagi.
t. kasih atas peringatan.
babi kau s/usaha kote!
-amebabi

Anonymous said... Best Blogger Tips

kebanyakan di atas gambar fotoshop, ada beberapa saja yang camouflage sebenar.
mengenai tentera sulu tu, insyallah kedaulatan negara todak akan tergugat setelah kita kini mengawal ketat sempadan perairan sabah.
-humane

Anonymous said... Best Blogger Tips

maaf typo, "tidak"
-humane

Anonymous said... Best Blogger Tips

berita terkini, pihak esscom menafikan ada gerakan MNLF atau Abu Sayyaf ke pantai sabah. rakyat diminta bertenang dan tidak menyebarkan khabar angin tersebut. setakat sekarang, hasil intipan, tiada penyusupan.
-mymy

Anonymous said... Best Blogger Tips

mymy babi penyebar berita palsu!
babi kau mymy!

-humane

Anonymous said... Best Blogger Tips

pembelian GBAD dan pembaharuan MRCA mengujakan saya :)
-humane

nabil lu pikir laa. said... Best Blogger Tips

ala hasil intipan tiada penyusupan butuh ang ler..mane ang tau..sedr2 kang mmg askar sulu masuk sabah lg kali ni lg ramai.abis la sabah ni..tentera kita lak bkn semangat mcm dulu2 lg..takut mati..mau pkir gaji dn elaun jer skrg.org sulu di sabah ni pon berjuta x mustahil senang giler askar2 sulu ni nk masuk.mesti ada yg bantu mrk selama ni.yg pelik zaman dl xda lak sgt tp sejak najib dh jd pm ni mcm2..lu pikir la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Peh terbaek dah mcm predator..

Anonymous said... Best Blogger Tips

predator abah kau!
ni suma photshop la babi!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Orang bodo x reti pasal photoshop je kalau cakap gambar ni real..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...