Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 20 December 2013

OMG : Rancangan Lamaran Oleh Seorang Lelaki Kepada Teman Wanita Yang #FAIL (4 Gambar)

Rancangan Lamaran Oleh Seorang Lelaki Kepada Teman Wanita Yang #FAIL.
Si teman lelaki cuba merakam setiap detik lamaran yang akan dilakukannya dengan meletakkan 4 buah kamera pada kedudukan yang berbeza. Namun semasa proses itu tengah berjalan, dua orang pejalan kaki tiba-tiba menghalang kamera itu bukan satu tetapi kesemuanya. Jadi dua orang gadis itu masuk ke dalam video sepanjang rakaman. 

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

wei, aku first ni!! korang bile lagi?? bodo la...x babi la mcm ni...

sue said... Best Blogger Tips

Oooo....yg first kt atas aku ni babi rupanya......

Anonymous said... Best Blogger Tips





WTF : 20 GAMBAR PRAMUGARI AIR ASIA TERLAMPAU!















































































































Anonymous said... Best Blogger Tips

tak.. peraturan kat sini... sapa no.2 je jadi babi!

-orang

Anonymous said... Best Blogger Tips

wei x babi la no 1...




orang awam

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni mesti awek Mickey & Sharkhead nih..

Anonymous said... Best Blogger Tips

apalah org putih tuu cibok nak masuk video juga...puuiiii

sue said... Best Blogger Tips

Ooooo cam tu..... tak tau pulak...tapi ko lagi huduh dari babi sbb ko no satu .

Anonymous said... Best Blogger Tips

no.1 dgn 2 memang babi lahanat!

- no.3

Anonymous said... Best Blogger Tips

No1 hensem, no 2 babi, no 3 adik haiwan no 2

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 08:50 yg atas ni bapak segala babi dr dulu sampai sekarang!

-anon non-babisme

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fauzi Juan raja babi. Gay yg suka hisap kote bangla
- ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi kau ameba!

-Fauzi Juan Kapir

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kapir taik pau nenek kau! lahanat kau Fauzi Juan, kau pergi mati! dasar manusia babi
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

kimak kau ameba!

-Fauzi Gay

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...