Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 12 November 2013

Serius : Pemain Bola Sepak Wanita Negara Peru Memakai Skirt (8 Gambar)


Seperti negara-negara lain di seluruh dunia, sukan bola sepak juga amat popular di Peru termasuk juga kepada kaum wanitanya yang terdiri dari suku kaum Asli yang mendominasi populasi penduduk negara tersebut. Lazimnya, mereka akan bermain bola sepak sambil memakai pakaian tradisional. Agak luar biasa untuk melihat pemain-pemain bola sepak bertocang hitam panjang di dalam skirt beraksi.


Sumber : Here

25 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

first.spa post slepas aku dia anak hram.sma2 kita ntikan ank haram ptama tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni klau lawan rajagopal fc mau lobos 9-0...bodohnye keling babi merosakkan bola sepak malaysisa....btw, anon atas ni adalah hasil tabung uji percantuman antara sperma babi hutan dan sperma nuar breheng disatukan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

cubalah komen guna akal n beradab

nuar brahim said... Best Blogger Tips

proooootttt

Anonymous said... Best Blogger Tips

malaysia pn patut gini..main bola pkai baju melayu,pmpn baju kurung..
ikut yahudi watpa

Anonymous said... Best Blogger Tips

org serawak main bola pakai cawat

Anonymous said... Best Blogger Tips

bukan sarawak, tapi orang Iban le anon 22.43

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pundek kesepian...

Anonymous said... Best Blogger Tips

“Kurang asam betul! Dahlah simbah aku dengan air lopak, tak
mintak maaf langsung! Blah macam tu aje”
Itulah permulaan segala-galanya. Kehidupan Afina tidak pernah
aman semenjak mengenaliplayboy itu. Seorang playboy yang
kerap kali membuatkan dia panas hati. Raja Adrian Benjamin atau
nama ‘manja’ yang diberikan oleh Afina, King of Crocodile
memang menguji tahap kesabaran seorang gadis nerd yang
tidak mempunyai penampilan menarik seperti Afina.
Pertemuan Afina dengan Puan Sri Zahida, ibu kepada Raja Adrian
semasa menolong rakannya menggubah bunga di majlis hari
jadi cucu Puan Sri benar-benar melontarkan gadis ini ke lembah
yang lebih mencabar. Sikap Puan Sri yang nekad untuk
bermenantukannya membuatkan gadis itu buntu. Tambahan
pula dia sedar yang adik kembarnya, Afisya adalah salah seorang
teman wanita Raja Adrian Benjamin.
Afina dan Adrian, mulanya membantah dan menolak habis-
habisan untuk disatukan. Akhirnya mereka bersetuju kerana
masing-masing punya agenda tersendiri.
Afina terlibat dalam kemalangan dan tersedar dari koma sebagai
penghidap amnesia. Lebih malang lagi apabila dia tidak langsung
mengenali Adrian, suaminya sendiri.
Terkejut besar gadis itu apabila mengetahui yang dia sudah
berkahwin! Dengan seorangplayboy pulak tu! Bagi Adrian, Afina
sekarang berbeza dengan Afina yang dulu. Afina telah berubah
menjadi seorang yang lebih kasar dan tidak lagi mudah untuk
dibuli seperti dahulu.
Mereka kerap kali bertegang urat dan saling membuli hingga
memutikkan bunga-bunga cinta di taman hati masing-masing.
Tapi, di saat mereka asyik menyulam cinta, Afina harus
meninggalkan lelaki itu dan pergi jauh dari hidup Adrian. Apakah
yang memaksa gadis itu meninggalkan lelaki yang dicintainya
separuh mati itu? Adrian pula, setelah ditinggalkan buat kali kedua
dalam hidupnya, dapatkah dia memaafkan wanita yang
dicintainya?

Anonymous said... Best Blogger Tips

dan akhirnya pundek-pundek mereka pun bersatu menghasilkan bibit-bibit cinta Bang Non

Anonymous said... Best Blogger Tips

wtf!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

RAHSIA UMUM MALAYSIA:

1. org melayu sukar menjawat jawatan tinggi dlm syarikat peniaga
cina..

2. perbezaan gaji dan bonus antara pekerja melayu dan cina
walaupun menjalankan tggjwb yg sama..

3. peniaga cina menawarkan hrga yg berlainan kpd pembeli melayu
dan cina..

SEBARKAN!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

jangan turun weh, jangan!!!

╬═╬Wei jgn pegi bawah!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬Hello...? Saye kte jgn pegi bawah.
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬Berhenti!jgn pegi bawah!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬Ok. ske ati awkla.
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═...awk nie degil btolkn x nk dgr ckp saye...
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬saya xnk ckp dgn awk lgi..
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬dengarla ckp saya! jgn pegi bawah sne!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬boleh x awk tlong dgr ckp saya kali nie ?
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬klau awk pegi jgk..saya panggil awk gile.
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬Ok nie last saya ckp dgn awk...jgn pegi bawah.
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ OH!!TOLONGLA JGN PEGI BAWAH! PLEASE!!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═...awk x bosn lgi ker?
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬prckpan yang trakhir ...jgn pegi bawah sne..
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
hahahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Menurut beberapa laporan media, nama warga Singapura itu yang tercatat pada kad pengena- lannya ialah Batman bin Suparman.
Batman yang berusia 23 tahun dan merupakan seorang penganggur itu didapati bersalah mencuri kad mesin teler automatik milik abangnya, Nurazman Suparman dengan tujuan untuk mengeluarkan wang berjumlah S$850 (RM2,183).
Satu rakaman televisyen litar tertutup (CCTV) menunjukkan dia memecah masuk bangunan SGF Billards & Marketing di Jalan Depot di sini dalam dua kejadian berasingan dan mencuri sebanyak S$500 (RM1,284).
Dia juga mengaku salah menggunakan dadah heroin antara Jun dan Ogos tahun ini.
Ketika dijatuhkan hukuman, mahkamah diberitahu, Batman masih muda dan dia telah ditangkap buat kali pertama kerana melakukan jenayah.
Gambar kad pengenalan yang mengandungi namanya telah disiarkan dalam internet.
Dalam gambar tersebut, tarikh lahir Batman itu ialah pada 13 Mei 1990.
Satu muka surat Facebook yang menggunakan nama warga Singapura tersebut, Kelab Peminat Batman bin Suparman juga telah dibuka dengan lebih 11,000 orang pengguna laman tersebut menyatakan suka dengan muka surat itu.
Salah seorang pengguna di laman itu memberikan komen bahawa Batman berada di penjara bagi menjalani latihan sama seperti permulaan kisah Batman.
Seorang pengguna, Kevin Yang memberikan komen: "Idola kita telah dipenjarakan."

puki said... Best Blogger Tips

puki

Anonymous said... Best Blogger Tips

Org kelantan hemsem dan warak

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tahukah anda
Ok kawan abang ada 500 dia kata nak gandakan menjadi 5k.Abang
tertarik dengar baitnya lalu dia bawa abang dalam satu sidang yang
luarnya gelap dalamnya seperti cyber cafe.Dalam kepala abang ni
mungkin hacker-hacker yang sedang bertungkus lumus
menggodam world Forex system.
Tiba-tiba kawan abang spontan panggil ''ca 50 ca'',
Peliknya kawan abang hanya menggunakan barspace aje.Dalam hati
abang mungkin ni hack pesen baru.Abang hanya terduduk kaku
memandang skrin.
''Ca 50 ca''ni berterusan sebanyak beberapa kali namun abang masih
komfius apa kesudahannya nanti.
'Woi dah jom blah,'tiba-tiba sapa kawan abang kat abang dengan
suara garang di iringi muka macam pepek buaya.
Dalam beransur abang tanya member abang tu.''500 kau dah jadi
5k ke??
Terus dia terajang pintu Cyber cafe tu sampai ranap.
Abang ada buat dia terasa hati ke?sampai sekarang abang fikir apa
permainan yang berlangsung tadi dan apa silap abang kat member
abang tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Babi memiliki muncung bsebagai hidung, mata kecil, dan ekor yang kecil, yang mungkin bergelung, berkedut, atau lurut. Ia memiliki badan yang montok, kaki pendek, dan bulu kasar. Terdapat empat jari pada setiap kaki, dengan dua jari tengah besar yang digunakan bagi berjalan.[1]
Babi adalah maserba, yang bererti babi memakan kedua-dua tumbuhan dan haiwan. Babi akan makan bangkai dan diketahui makan sebarang jenis makanan, termasuk serangga mati, cacing, kulit pokok, bangkai reput, sampah, malah babi lain. Secara liar, mereka merupakan haiwan meragut, terutamanya makan daun, rumput, akar, buah dan bunga. Kadang kala semasa dalam kurungan, babi mungkin makan anak mereka sendiri sekiranya ia tertekan. Babi biasa memiliki kepala yang besar dengan muncung panjang yang diperkukuhkan dengan tulang prenasal khas dan dengan gelung rawan ("cartilage") pada muncungnya.[2] Muncungnya digunakan bagi menggali tanah bagi mencari makanan dan merupakan organ deria amat sensitif.
Babi memiliki set penuh 44 batang gigi. Gigi taring, dipanggil gading, tumbuh berterusan dan ditajamkan dengan gading atas dan bawah bergesel sesama sendiri.[2]
Babi yang dibenarkan meragut boleh digembala oleh gebmala babi. Oleh kerana keupayaan meragut mereka dan deria bau mmereka yang kuat, babi digunakan bagi mencari truffle dikebanyakan negara Eropah. Babi ternakan biasanya diternak oleh peladang bagi dagingnya (dikenali sebagai "pork"), dan juga bagi kulitnya. Bulu kasar babi juga digunakan sebagai bulu berus. Sesetengah penternak babi, seperti babi perut buncit Asia ("Asian pot-bellied"), dijaga sebagai haiwan peliharaan.
Pembiakan berlaku spenjang tahun di kawasan tropika, tetapi kelahiran memuncak sekitar musim hujan. Babi betina mampu bunting sekitar usia 8-18 bulan. Ia kemudian kembali subur setiap 21 hari jika tidak mengawan. Babi jantan menjadi aktif seksual sekitar usia 8-10 bulan.[2] Anak-anak babi biasanya sekitar 6 hingga 12 ekor.[3] Selepas anak babi berhenti menyusu, dua atau tiga keluarga mungkin berkumpul sehingga musim mengawan berikutnya.
Babi tidak memiliki kelenjar peluh yang berfungsi,[4] dengan itu babi menyejukkan diri mereka dengan berendam dalam air atau lumpur semasa musim panas. Babi juga menggunakan lumpur sebagai satu bentuk pelindung matahari bagi mengelakkan kulit mereka dari terbakar matahari ("sunburn"). Lumpur turut memberikan perlindungan tarhadap lalat dan parasit lain.[3]

Anonymous said... Best Blogger Tips

cer korunk google 'bibie julius' slurpy babe untuk segarkan mata korunk..

Anonymous said... Best Blogger Tips

segar terus mata aku hasil saranan anon di atas.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

The Gamat perkataan tersebut, perkataan Melayu untuk gamat, merujuk kepada ubat ubatan yang diperolehi daripada beberapa spesies keluarga Holothuroida. The gamat emas (Stichopus horrens) biasanya digunakan. Tripang Emas biasanya kering, badan-badan serbuk gamat dijadikan losyen atau salap topikal lain.
Ia kadang-kadang dicampurkan ke dalam tanah dan digunakan sebagai topeng muka, atau meletakkan dalam teh dan digunakan untuk aduan perut. Pengguna percaya bahawa penyelesaian gamat boleh menyembuhkan luka, letusan kulit, dan ulser, dan mendakwa bahawa ia mempunyai kesan yang baik terhadap sistem imunisasi.
Timun laut di perairan Malaysia telah terlebih dituai untuk membekalkan pengguna ubat tradisional, dan akibat haiwan dan produk-produk yang semakin berkurangan. Usaha-usaha untuk mengisi kembali perikanan telah umumnya tidak berjaya. Baru-baru ini, timun laut akuakultur operasi telah dibuka di pantai beberapa pulau-pulau di Malaysia untuk meningkatkan bekalan gamat.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tek bibie julius besar bak hang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku googlr 'bibie julius' keluar 'anon 18:58 babi julius'

Anonymous said... Best Blogger Tips

babie juling tros ak nengoknyer

Anonymous said... Best Blogger Tips

Barbie=BABI
-Fauzi Juan

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...