Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 13 November 2013

OMG : Dulu Wanita Korea, Kini Lelaki Korea Sebelum VS Selepas Pembedahan (10 Gambar)

Dulu Wanita Korea, Kini Lelaki Korea Sebelum VS Selepas Pembedahan.
Dari lelaki yang tidak mempunyai rupa kepada lelaki yang menjadi pujaan ramai gadis di dunia ini. Tak percaya tengok gambar di bawah ini perubahan seorang lelaki sebelum VS selepas pembedahan plastik.

15 comments:

amirnawawi said... Best Blogger Tips

Plastik!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fake..fake..fake...
Plastic everywhere...

Anonymous said... Best Blogger Tips

plastik pun hensem.., harap muka kau real tp cam cibai sapa nak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

pergghh...nantikan video saya bersama beliau...

-anwar berahim-

Anonymous said... Best Blogger Tips

kihkihkih.. muke mcm cibai

Anonymous said... Best Blogger Tips

everybody looking for that something ~

Anonymous said... Best Blogger Tips

Korea suma plastik. Pmpun mlysia bodo tgile2kn korea... Muka gle hmsem gle lawa mane pun nti dpt anak bakal asal gak. Muka bulat mata sepet.

_ricolo mandes

Anonymous said... Best Blogger Tips

pagi ini terdengar hotfm, seorang ibu menelefon memberitahu dia menjanjikan ganjaran tiket ke korea selatan utk anak perempuannya jika cemerlang keputusan peperiksaan hari ini. adalah sesuatu yg menjelikkan pada saya kerana terlalu memanjakan anak dengan puak korea yang rata-rata menipu seluruh dunia dengan wajah plastik mereka.
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

korea yg best drama die je, yg len cm sial

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa pye mak kpop da..org hntr la pi mekah ke..lengkapkn rukun islam dulu bru pi tmpt lain..
- movie lg tiptop, try tgk Vengeance trilogy

rayyan said... Best Blogger Tips

bodoh jer wat sume ni..luaran jer elok tp asal mmg buruk giler..fake sial.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas ni jeles sbb muka dia mcm babi tonyok!
kesian bapak kau dpt anak muka babi lahanat!

syafiqa nabilah said... Best Blogger Tips

really2 fake.......

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuck la kpop sume gay je muka

Anonymous said... Best Blogger Tips

Okay pe gay hansem lagi baek dari macho burok harok sapa mau...bodo punya kambing lu stay macho harok ok jangan jeles.....dosa tau hahahahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...