Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 15 November 2013

Serius : Adakah Ini Dipanggil Cinta Sejati Tanpa Mengira Rupa Bentuk Dan Saiz? (9 Gambar)

Adakah Ini Dipanggil Cinta Sejati Tanpa Mengira Rupa Bentuk Dan Saiz?
Apa kata korang? Gadis ini betul-betul cinta si laki ini tanpa sebarang rungutan? Adakah ini semua kerana benda lain seperti harta? Apa-apapun, memang berharap ini adalah cinta sejati. 

25 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

pegi mampos la!!! bnda ni khayalan!!!

Vera Tulur Kincin atas adaa sujuk bawaa tada sujuk said... Best Blogger Tips

1st ehewhewhew. fep fep fep!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mane ada pmpun cm ni skunk. Suma pmbhdmg. Nk laki market2 je.. Wlpun dri sndri muka cm tdung periuk stil dmand nk bf cm kpop.. Ksudahnya 4ever alne mlncp kt youtbe

-carlos mindez putra-

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Lalaki tak perlu handsome. Lelaki cuma perlukan wang. No money, no honey.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Konek pendek xpe asalkn byk duit.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kajian mgatakan pmpn lebih tertarik kpd lelaki gemuk dr lelaki kurus..sbb dorg suke prot laki buncit..sedap pelok!
-far ziella

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kajian mengatakan bhwa pompuan lbh trtarik dgn lelaki yg mmpunyai zakar yg panjang dan mantap.
-Far Ziella-

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku baru selesai makan tengah hari berlauk babi. Pastu aku date ngan awek aku seorang gadis melayu dan kami ber-comolot. Apakah hukumnya terhadap awek aku itu? haruskah kami teruskan hubungan cinta kami?

-cina keliru-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pg mpus ko la. Tah2 awek mcha ko ckp mlayu. Ko kne kncing idup2. Kurgkan mkn babi sb npk ko smakin bodo dan bebl.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Oit cina keliru.tu la ko ni bodo cm babi.byk sgt mkn babi.babi pun dh bodo cm ko.cina babi bodo.

Anonymous said... Best Blogger Tips

cina keliru..mak dan bapak ko ke belanja babi??wow untungnya ada babi yg sygkan anaknya sehingga belanja mkn babi..babi la babi ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

p preity petry nih msti x handsome n xde wang..tp komen buat sempoi..bodohnye paria

Anonymous said... Best Blogger Tips

███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ☻︻╦╤─ \☻/
Il███████████████████]. /▌ ▌
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. / \ ░ / \

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aq nk btng bsa ja. ..... Puas kowt..

Anonymous said... Best Blogger Tips

suda la bah temberang sume ni..mane da sumandak mau lelaki gini.cuma wang ja mau nya bah..pcaya la tiada gadis mau pon..sumandak mane pon ada wit sume ok bah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian aku tengok anon2 atas ni meroyan tak dpt awek cun mcm tu...
muka sekor2 mcm bangang .. ugama pulak kurang! sapa nak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

sial r...awek cun kut...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini namanya cinta sebabi!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pale butoh bapak ko anom 22:38 ckp org agama krg la..ko tu dh penuh sgt ke ilmu agama tah2 solat pon x jaga..yg meroyan tu mak ko la sbb bapak ko main buntut bangla..dpt lak anak mcm ko muka spesis babi kut..fuck u la

Anonymous said... Best Blogger Tips

Plng2 x mcm ko tgk laki gmuk 2 pun wat mdal mlancap.. Abah ko dlu pun xsapa nk ngn xhmsm muka itam jongang.. Nsb je ada pmpun sama spesis cm abah ko. Klu x 4evr abah ko. Ari2 melancap tepi perigi.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ANon 22:38 tkenang kish silam.opah dia mroyan xdpt goda tok pghulu..opah ko sekor tambi kesepian...hanya timun peneman malam. Hanya lelehan lemah di celahan...apakan daya nafsu sntiasa bgelora..tdak pernh kering celahan nkmat dri air ksh syng..puihh

Anonymous said... Best Blogger Tips

3 ekor anon lahanat atas ni tak reti agama sbb tu org len subuh2 pi surau di layan intenet... nat kau bertiga share satu bilik kat neraka.
muka burok, keje takde, awek tak ada... kesian aku tgk!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 23:29 ko spe yg bole tntukn owng tu msk syurga or neraka

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas ni tak ngaji ugama sbb tu dia taktau surga neraka.
maafkan lah atas kejahilan dia ni!
org jahil pun mati masuk neraka sbb taknak mengaji!
harap maklom!

Anonymous said... Best Blogger Tips

lelaki tu hensem sekiranya dia berjaya mengurangkan berat badan. tak percaya tunggu.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...