Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 14 November 2013

Cool : Kisah Benar Mengenai Kereta Ferrari Dino 246 GT Yang Ditanam (8 Gambar)

Kisah Benar Mengenai Kereta Ferrari Dino 246 GT Yang Ditanam.
Sebuah kereta Ferrari Dino 246 GTS berwarna hijau metalik telah ditemui di belakang sebuah rumah sekitar Los Angeles pada tahun 1978 selepas beberapa orang budak bermain di kawasan itu. Pada masa itu, harga kereta itu pada lingkungan RM54,000 dan penyiasat telah menemui dokumen kereta ini. Kereta itu adalah milik Rosendo Cruz dari Alhambra, California dan telah dilaporkan hilang. Kereta itu ditemui setahun kemudian. Tetapi selepas itu, pemilik kereta itu telah membayar beberapa orang pencuri untuk mencuri lagi kereta itu agar pemilik itu dapat tuntutan insurans. Pemilik itu minta agar keretanya dibuang ke dalam laut tetapi sebaliknya pencuri itu menanam kereta itu agar mereka dapat kembali untuk menuntut kereta itu pada masa depan. Nasib baik, kereta itu ditanam di dalam tanah liat yang kering dan itu membantu untuk memastikan kereta itu sentiasa keadaan yang elok. Selepas dikeluarkan dari tanah, kereta itu telah dibeli oleh seorang mekanik dengan harga RM20,000. Dia berjaya membaiki kerosakkan kereta itu dan kembalikan nostalgia kereta itu. 

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st! Org perak anjing..baru je td gaduh dgan budak perak kat fb..suka betul kutuk2 negeri org...macam la negeri perak tu bagus sgat....bnyak awek2 gian ganja...lelaki perak pulak kotey kecik tapi berlagak....perak anjing...

Anonymous said... Best Blogger Tips

restoren nasi ganja ipoh tutup sbb simpan taik dlm peti ais! org perak mkn taik mcm kimak!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pergh..murah tu 20k dpt keta cmni
anon2 atas ni xhbs skola lg ckp xpkai akal
-perak da best!

Anonymous said... Best Blogger Tips

perak berasal dr perkataan berak

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kelantan lg maju dri perak. Sb drng stim taik lmbu . Perak msh mgunkan taik manusia.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Perak power....perak power....perak power....kelantan busuk....weekkk hak tuiiii..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ipoh mali vs this is kota bharu... pastiler kota bharu!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bijak juga si pencuri tu, mempunyai pandangan di masa hadapan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

WTF...kutuk2 perak lak!!!..

Anonymous said... Best Blogger Tips

org perak mkn taik!
-maharaja berak malaysia

Anonymous said... Best Blogger Tips

anom sial babi anak haram per masalah ko ni haa..kutuk2 org perak..ni haa org perak butuh panjang besor keras..konek ko tu kasi anjing la makan dh la pendek lembik lak..baik jd bapok jual pungkok la weh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuck u la kelantan..keje malas masuk keje kerajaan nk bodek jer naik pangkat..bahasa inggeris banggang tahap lembu ada hati nk keje gomen..fuck u laa kelantan..padan muka kalah ngan pahang bolasepak bru ni..dasar mkn budu..mulut busuk org kelate ni..jiran aku org kelate krg ajar.mak bapak x ajar agama ker x tau nk hormat org.dah ler bangsat dok negeri org.nk mampos..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kote aku paling besar panjang! ko org sume diam!
-Fauzi Juan Kotebesarpanjang

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...