Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 5 July 2013

WTF : Sekitar Afghanistan, Ibu Negara Heroin Dan Dadah Di Dunia (12 Gambar)

Sekitar Afghanistan, Ibu Negara Heroin Dan Dadah Di Dunia.
Heroin atau dadah dari Afghanistan telah membunuh  jutaan orang di dunia ini. Selain itu, ianya juga telah memusnahkan negara itu sendiri. Di negara itu, dadah boleh didapati dengan harga RM3 satu gram dan ramai budak mulai mengambilnya seawal 6 tahun. 

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Solat subuh jom=)

jamal ubaidillah said... Best Blogger Tips

aku sedih tgok pic kanak2 pmpuan yg sdg perhatikan abg2 nyer amik dadah..moga ALLAH pelihara anak itu dari musibah tersebut..sedarlah wahai negara2 islam jgn terus berkhayal lg...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini baru lah negara islam sebenar... tak berselindung disebalik nama 'negara islam".... hehehe terbaekk...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sebijik macam kat kelantan...negeri serambi mekah.......pelacur sana-sini........

Anonymous said... Best Blogger Tips

no wonder Allah izinkan negara Afghanistan dihancurkan kafir harbi..

jack ham said... Best Blogger Tips

@Anonymous pundek lu..semua negeri ade pelacur weiii bodoh bangang giler....ni salah kerajaan UMNO..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kerajaan umno afghanistan?

Anonymous said... Best Blogger Tips

sebijik kelantan!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang dengki kat kelantan sebb ngeri kelantan paling banyak tanah rezab melayu..ni baru jge melayu

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Inilah kerja Red Beam Army, Melaga-lagakan sesama kita. Mereka nak kita berpecah belah. Berjaga-jagalah. Jangan terpengaruh. Abaikan isu perkauman dan kenegerian.

Anonymous said... Best Blogger Tips

sebiji singapore

gaban power said... Best Blogger Tips

pehh,rarenya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm zamn dulu, masa candu famous time 2.. 2 cara diorg nk rosakkn masyarakat.. skg melayu masih ada lg yg mcm 2.. klu xde kesedaran org ramai, masalh ni xkan selesai

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada pihak yang bertnggungjwb yang bwk bnda tu kat situ....tujuan utk mghancurkan umat islam..ni semua permainan kafir laknatullah...wallahu'alam...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bendA Tu ditanam kat sana.. diorang pengeksport terbesar.. apa bodoh sgt anon atas aku ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

TAHI perkauman... TAHI kenegerian... TAHI kenegaraan... Penat jer semayang 5 kali sehari... perangai cam Kapir.. tak tahu hormat org.. Kapir lebih berbudibahasa dan tahu hormat org

Anonymous said... Best Blogger Tips

mksd bwk xsemestinya diorg amik kt negara len.. sape yg g tanam kt c2?? sape punya ladang or kilang or etc? mslh tol anon 10:11.. xpyh nk pggl bodoh ker apa.. klu salah tegur, ilmu sma2 kongsi.. bukn kutuk org.. astagfirrullah..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...